Університет Короля Данила

Особливості каналів просування при формуванні бренду сучасного закладу вищої освіти в цифровому середовищі

Show simple item record

dc.contributor.author Воробець, Тарас Іванович
dc.date.accessioned 2025-11-19T08:03:14Z
dc.date.available 2025-11-19T08:03:14Z
dc.date.issued 2024-11-04
dc.identifier.citation Воробець Т. І. Особливості каналів просування при формуванні бренду сучасного закладу вищої освіти в цифровому середовищі // Особливості формування і напрями розвитку бренду закладу вищої освіти у цифровому середовищі: матеріали всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації (4 листопада – 15 грудня 2024 року). Львів -Торунь: Liha-Pres, 2024 С. 10-13: табл.1. uk_UA
dc.identifier.uri http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1800
dc.description Воробець Т. І. Особливості каналів просування при формуванні бренду сучасного закладу вищої освіти в цифровому середовищі // Особливості формування і напрями розвитку бренду закладу вищої освіти у цифровому середовищі: матеріали всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації (4 листопада – 15 грудня 2024 року). Львів -Торунь: Liha-Pres, 2024 С. 10-13: табл.1. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Львів–Торунь: Liha-Pres uk_UA
dc.subject бренд закладу вищої освіти uk_UA
dc.subject канали просування uk_UA
dc.subject цифрове середовище uk_UA
dc.subject позитивний імідж uk_UA
dc.title Особливості каналів просування при формуванні бренду сучасного закладу вищої освіти в цифровому середовищі uk_UA
dc.title.alternative [тези виступу] uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account