| dc.identifier.citation |
Марків М. М., Тимків Г. Я. Характеристика ключових елементів бізнес-комунікацій=Characteristics of the key elements of business communications // Наукові інновації та передові технології (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»), 2022. Випуск 11(13). С. 193-199: рис.2. |
uk_UA |
| dc.description |
Марків М. М., Тимків Г. Я. Характеристика ключових елементів бізнес-комунікацій= Characteristics of the key elements of business communications // Наукові інновації та передові технології (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»), 2022. Випуск 11(13). С. 193-199: рис.2. |
uk_UA |
| dc.description.abstract |
Метою дослідження є дослідження елементів бізнес-комунікацій соціально-економічних систем. Встановлено, що бізнес-комунікації являють собою новий напрямок у теорії управління. Однак повна концепція побудови та управління бізнес-комунікаціями з урахуванням організаційних та управлінських факторів ще не досягла необхідного рівня розвитку. Сутність комунікації полягає у обміні інформацією між двома чи більше людьми, організаціями, групами. Визначено, що бізнес-комунікації є сукупність зв'язків та взаємодій фірми з організаціями та окремими людьми, зацікавленими у підтримці партнерства з цією фірмою на основі наявності спільних економічних, соціальних та особистісних інтересів. Говорячи про бізнес-комунікації слід розуміти, що сутнісна база цього терміна визначається, з одного боку специфікою бізнесу, з іншого боку таким загальним поняттям, як комунікація. Встановлено, що бізнес-комунікації, а також використовувані підприємствами на їх основі інформаційні технології дозволяють
децентралізувати отримання корисної для виробництва інформації та інтегрувати її в гнучку систему вироблення стратегії. Розробка стратегії бізнес-комунікацій підвищує якість наявної інформації про компанію та надає її співробітникам необхідні інструменти для досягнення поставленої мети. Доведено, що бізнес-комунікації безпосередньо пов'язані з професійною діяльністю, їх зміст має діловий характер, а комунікатори завжди виступають як значущі один для одного особи. Нова глобальна економіка потребує виняткових навичок комунікації для забезпечення успіху в бізнесі. Охарактеризовано, що у системі економічних, правових, дипломатичних, комерційних, адміністративних та мережевих відносин підприємств малого бізнесу або в процесі організації будь-якої спільної діяльності не обійтися без ділової взаємодії. Бізнес-екосистема відкрита для партнерства та співпраці. Щоб досягти успіху, потрібно бути швидким і гнучким: змінюватися не тоді, коли є можливість, а коли є потреба. Сформовано модель бізнес-комунікацій соціально-економічних систем. The purpose of the study is to study the elements of business
communications of socio-economic systems. It has been established that business
communications are a new direction in management theory. However, the complete
concept of building and managing business communications, taking into account
organizational and managerial factors, has not yet reached the required level of
development. The essence of communication is the exchange of information between
two or more people, organizations, groups. It has been determined that business
communications are a set of connections and interactions of a company with
organizations and individuals interested in maintaining a partnership with this
company based on common economic, social and personal interests. Speaking about
business communications, it should be understood that the essential base of this term
is determined, on the one hand, by the specifics of business, on the other hand, by
such a general concept as communication. It has been established that business
communications, as well as information technologies used by enterprises on their
basis, make it possible to decentralize the receipt of information useful for production
and integrate it into a flexible strategy development system. Developing a business
communications strategy improves the quality of information available about the
company and provides employees with the necessary tools to achieve their goals. It
has been proved that business communications are directly related to professional
activities, their content is of a business nature, and communicators always act as
significant persons for each other. The new global economy needs exceptional
communication skills to ensure business success. It is characterized that in the system
of economic, legal, diplomatic, commercial, administrative and network relations of
small businesses or in the process of organizing any joint activity, one cannot do
without business interaction. The business ecosystem is open for partnership and
cooperation. To succeed, you need to be quick and flexible: change not when there is
an opportunity, but when there is a need. A model of business communications of
socio-economic systems has been formed. |
uk_UA |