Куцела, М. М.; Вірстюк, О. Д.(Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка (ЦДУ), 2024)
У сучасному освітньому середовищі зростає потреба в адаптації навчальних підходів до індивідуальних потреб студентів, особливо в контексті вивчення іноземних мов. Персоналізоване навчання, як концепція, стає все більш ...
Вірстюк, О.Д.; Куцела, М.М.; Зубрицький, Р.Я.(Державний вищий навчальний заклад «Ужгородський національний університет» (УжНУ), 2025)
У статті розглядаються основні стратегії та підходи до викладання бізнес-англійської мови (Business English),
що є невід'ємною частиною підготовки спеціалістів у різних сферах у сучасному глобалізованому світі. Зважаючи
на ...
Куцела, Марія; Вірстюк, Ольга; Kutsela, Maria; Virstiuk, Olha(Міжрегіональна Академія управління персоналом (МАУП), 2024)
асній освітній практиці. Глобалізація та взаємодія між культурами підкреслюють необхідність не лише
оволодіння мовними знаннями, але й розуміння культурних контекстів, у яких ці знання застосовують- ся. Мета цієї роботи ...
Бойчук, М. В.; Бойчук, В. М.; Boichuk, M.; Boichuk, V.(Міжнародний гуманітарний університет, 2023)
Мова як складна, формалізована й різноструктурна система специфічних знаків відповідно до своєї соціально-онтологічної природи постійно перебуває
у стані динаміки, збалансованого поступу, завдяки чому адекватно реагує на ...
Maksymiv, Halyna Mykolaivna(Cognum Publishing House. London, United Kingdom, 2025-02-06)
The war in Ukraine has disrupted traditional learning environments, with widespread displacement of students and teachers, destruction of infrastructure, and limited access to educational resources. Psychological ...
Максимів, Галина; Микитюк, Артем(Івано-Франківськ: Редакційно-видавничий відділ ЗВО «Університет Короля Данила», 2024-11-13)
Існує багато методів вивчення англійської мови, тому кожна людина
може обрати собі метод, який є найдоцільніший та найефективніший. До
дієвих методів вивчення англійської мови можна віднести ...
Лада, Олександр Валерійович; Варварук, Інна Василівна; Максимів, Галина Миколаївна(К.: Видавнича група "Наукові перспективи", 2024)
Дослідження присвячене аналізу інноваційних методик та технологій викладання англійської мови на тлі глобальної цифровізації. Максимальна увага у межах досліджуваної проблематики приділена вивченню потенціалу ігрових ...
Маршал, Тетяна Олексіївна(Полтава: Вид-во ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», 2025-04-24)
Сторітелінг як навчальний метод є важливим соціальним явищем у контексті
ефективної комунікації і кращого засвоєння матеріалу. Шляхом створення
інтерактивного академічного середовища та застосування ...
Маршал, Тетяна(Івано-Франківськ: Редакційно-видавничий відділ ЗВО «Університет Короля Данила», 2024-11-13)
[Реферативний переклад – це складний бінарний процес аналітико-
синтетичної переробки інформації, поєднання реферування та власне
перекладу. Методика є двоїстою – смислова редукція та мовленнєві стиснення,
пошук ...
Сторітелінг як навчальний метод є важливим соціальним явищем у контексті ефективної комунікації і кращого засвоєння матеріалу. Шляхом створення інтерактивного академічного середовища та застосування комунікативного підходу ...
У статті шляхом аналізу наукової вітчизняної та зарубіжної літератури з окресленої проблематики вдалося реконструювати ключові історичні періоди розвитку storytelling(у), а також відслідкувати його трансформацію від ...
Гасюк, Наталія Владиславівна; Вірстюк, Ольга Дмитрівна(Munich, Germany, 2025-01-20)
У статті розкривається процес впровадження the Pomodoro technique у викладання англійської мови. Цей метод став одним із базових у тайм-менеджменті, але він чудово інтегрується у викладання та вивчення будь-якої іноземної ...
Вірстюк, Ольга Дмитрівна; Куцела, Марія Михайлівна; Зубрицький, Роман Ярославович(Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2024)
У статті розглядаються основні стратегії та підходи до викладання бізнес-англійської мови (Business English), що є невід'ємною частиною підготовки спеціалістів у різних сферах у сучасному глобалізованому світі. Зважаючи ...
Куцела, Марія Михайлівна; Вірстюк, Ольга Дмитрівна(Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2024)
У сучасному освітньому середовищі зростає потреба в адаптації навчальних підходів до індивідуальних потреб студентів, особливо в контексті вивчення іноземних мов. Персоналізоване навчання, як концепція, стає все більш ...
Куцела, Марія Михайлівна(Івано-Франківськ: ЗВО «Університет Короля Данила», кафедра іноземної філології та бізнес-комунікацій, 2024)
Навчально-методичні матеріали Medical English Translation щодо вивчення обов’язкової дисципліни на 2 курсі «Практики перекладу» для студентів освітньої програми «Англійська мова (переклад)» за спеціальністю 035 «Філологія» ...
Куцела, Марія Михайлівна(Івано-Франківськ: ЗВО «Університет Короля Данила», кафедра іноземної філології та бізнес-комунікацій, 2024)
Thе course, English for Career Success, is dtheir career-related language skills while gaining essential knowledge for the job market. The program is structured into five key units, each focusing on specific ...
Гасюк, Наталія Владиславівна; Вірстюк, Ольга Дмитрівна; Куцела, Марія Михайлівна(Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2024)
У статті розглядається значуща трансформація робочого середовища в сучасному світі, зокрема вплив глобалізації та Інтернету на міжнародний бізнес. Зменшення необхідності частих подорожей сприяло формуванню мультикультурних ...
Куцела, Марія Михайлівна(Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра іноземної філології та бізнес-комунікацій, 2024)
Навчальна практика є невід’ємною складовою частиною освітнього процесу підготовки здобувачів вищої освіти для студентів 2 курсу освітньої програми «Англійська мова (переклад)» за спеціальністю 035 «Філологія» і проводиться ...
Куцела, Марія Михайлівна; Вірстюк, Ольга Дмитрівна(Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2023)
Актуальність теми роботи зумовлена зростанням лінгвістичного інтересу до аналізу особливостей медіа-дискурсу і пошуку шляхів розпізнання та виявлення фейкових новин, а також недостатньою кількістю досліджень прагматичних ...
Сахневич, Інна Андріївна(Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", 2024)
Довідник призначений для студентів ІІІ-IV курсів будь-яких спеціальностей першого рівня освіти (бакалаврату) і має на меті розвинути надважливі «м’які» навички сьогодення – навички критичного мислення та медіаграмотності, ...