Короткий опис(реферат):
Мета дослідження полягає у системі управління якістю в готельно-ресторанному бізнесі з метою розробки рекомендацій щодо підвищення ефективності її функціонування, а також вивчення та аналіз системи управління якістю в готельно-ресторанному комплексі «Надія».
В першому розділі розглянуто теоретичні основи управління якістю готельно-ресторанного підприємства. В другому розділі проведено дослідження системи управління якістю на готельно-ресторанному підприємстві «Надія». В третьому розділі представлено рекомендації та пропозиції щодо підвищення системи якості в готельно-ресторанному підприємстві «Надія».
Суть розробки, основні результати:
Василевич А. С. Управління якістю в готельно-ресторанному комплексі: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти студентки 4 курсу групи ГРСс-19 за освітньо-професійною програмою "Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу" спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа / ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник: В. Д. Касіянчук. Івано-Франківськ, 2023. 60 с.: рис.2, табл.3.