Abstract:
Мета дослідження полягає у аналізі маркетингових стратегій готельного комплексу «Reikartz парк готель Івано-Франківськ».
В першому розділі розглянуто теоретичні засади формування маркетингових стратегій готельного підприємства. В другому розділі проведено аналіз та оцінку маркетингових стратегій готельного підприємства «Reikartz парк готель Івано-Франківськ». В третьому розділі представлено процес удосконалення маркетингових стратегій готелю «Reikartz парк готель Івано-Франківськ», як чинник рентабельності підприємства.
Description:
Ваків М. В. Маркетингові стратегії готелю «Reikartz парк готель Івано-Франківськ» у контексті його розвитку: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти студентки 4 курсу, групи ГРСз-19 за освітньо-професійною програмою "Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу" спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа / ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедри туризму та готельно-ресторанної справи; керівник: Н. О. Гавадзин. Івано-Франківськ, 2023. 73 с.: рис.3, табл.6.