Короткий опис(реферат):
Предметом цього дослідження є серцевина традиційної архітектурної освіти, місце
навчання за допомогою цифрових ігор та інтеграція цифрових ігор до архітектурної освіти через теоретичну інфраструктуру. Різні дослідження по відношенню між грою та освітою стверджували, що ігри підвищують мотивацію навчання, мультисенсорне навчання та розвинені когнітивні, сенсорні та рухові навички. Щоб дослідити ігровий підхід до навчання в архітектурній освіті, спочатку слід подумати про співвідношення понять гри та архітектури. Для деяких науковців архітектура - це гра проектування простору; можна також стверджувати, що сама гра є продуктом архітектури. Ігри, з їх
багатим змістом, дозволяють людині практикуватись та набиратися досвіду. Індивід здобуває навички та мотиви вирішення проблем. Це дослідження є вагомим з точки зору надання теоретичної бази для майбутніх досліджень щодо використання цифрових ігор у галузі архітектури.
Суть розробки, основні результати:
Гончарик Р. П. Використання цифрових ігор у теоретично-методичних аспектах архітектурної освіти // Концептуальні проблеми розвитку сучасної гуманітарної та прикладної науки: матеріали ІV Всеукраїнського науково-практичного симпозіуму (м. Івано-Франківськ, 15 травня 2020 року). Івано-Франківськ: Редакційно-видавничий відділ Університету Короля Данила, 2020. С. 36-40.