Університет Короля Данила

Розробка гри 3D ранер на движку Unity

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вербіцький, Віталій Анатолійович
dc.date.accessioned 2024-08-29T12:23:32Z
dc.date.available 2024-08-29T12:23:32Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation 5. Вербіцький В. А. Розробка гри 3D ранер на движку Unity: кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікації бакалавр / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних та прикладних наук, кафедра інформаційних технологій. Івано-Франківськ, 2024. 51 с.: рис.9, дод. uk_UA
dc.identifier.other УДК 004.4
dc.identifier.uri http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/805
dc.description Вербіцький В. А. Розробка гри 3D ранер на движку Unity: кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікації бакалавр зі спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» студента групи ІПЗс-20 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних та прикладних наук, кафедра інформаційних технологій; керівник роботи: М. О. Слабінога. Івано-Франківськ, 2024. 51 с.: рис.9, дод. uk_UA
dc.description.abstract Метою даної кваліфікаційної роботи є розробка повнофункціональної гри у жанрі 3D ранер з використанням сучасних технологій та підходів до ігрового дизайну та програмування. Створення такої гри вимагає ретельного аналізу предметної області, вивчення існуючих рішень та застосування відповідних методів і засобів для реалізації поставленої задачі. У першому розділі роботи проведено огляд предметної області відеоігор, зокрема жанру ранер. Тут розглянуті основні концепції, механіки та особливості ігор цього жанру, а також проаналізовано популярні існуючі рішення на ринку. Крім того, була сформульована чітка постановка задачі для розробки гри 3Dранер з урахуванням вимог та обмежень. Другий розділ присвячено розробці структури майбутньої системи. У ньому було обґрунтовано вибір засобів для реалізації, таких як ігровий рушій, бібліотеки та фреймворки. Також була описана загальна структура системи та організація проекту. У третьому розділі детально викладено процес реалізації та тестування розробленої системи. Були надані пояснення щодо реалізації ключових механік гри, таких як система переміщення персонажа, генерація перешкод, система бонусів, керування та інтерфейс користувача, а також аудіовізуальні ефекти. Крім того, висвітлено процес тестування роботи системи та забезпечення її стабільності та коректної поведінки. Наприкінці роботи підведені підсумки та сформульовані висновки, що стосуються досягнення поставленої мети, а також можливих напрямків подальшого вдосконалення та розвитку розробленої гри. The purpose of this qualification work is to develop a fully functional game in the 3D runner genre using modern technologies and approaches to game design and programming. Creating such a game requires a thorough analysis of the subject area, studying existing solutions and applying appropriate methods and tools to accomplish the task. The first section of the paper provides an overview of the subject area of video games, in particular the runner genre. It discusses the basic concepts, mechanics and features of games of this genre, as well as analyzes popular existing solutions on the market. In addition, a clear task statement will be formulated for the development of a 3D runner game, taking into account the requirements and limitations.The second section will be devoted to the development of the structure of the future system. It will justify the choice of tools for implementation, such as a game engine, libraries, and frameworks. It will also describe the overall structure of the system and the organization of the project. The third chapter will describe in detail the process of implementation and testing of the developed system. It will explain the implementation of key game mechanics, such as the character movement system, obstacle generation, bonus system, control and user interface, and audiovisual effects. In addition, the process of testing the system and ensuring its stability and correct behavior will be covered. At the end of the paper, the results will be summarized and conclusions will be drawn regarding the achievement of the goal, as well as possible directions for further improvement and development of the developed game. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних та прикладних наук, кафедра інформаційних технологій uk_UA
dc.subject Unity uk_UA
dc.subject C# uk_UA
dc.subject ранер uk_UA
dc.subject колайдер uk_UA
dc.subject ECS uk_UA
dc.subject Visual Studio uk_UA
dc.subject Unity asset store uk_UA
dc.subject runner uk_UA
dc.subject collider uk_UA
dc.title Розробка гри 3D ранер на движку Unity uk_UA
dc.title.alternative кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікації бакалавр uk_UA
dc.type Technical Report uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу