Університет Короля Данила

Розробка онлайн-платформи для гри в настільну гру “Бункер”

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Граб, Мар'ян Лук'янович
dc.date.accessioned 2024-08-30T10:44:24Z
dc.date.available 2024-08-30T10:44:24Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Граб М. Л. Розробка онлайн-платформи для гри в настільну гру “Бункер”: кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікації бакалавр / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних та прикладних наук, кафедра інформаційних технологій. Івано-Франківськ, 2024. 102 с.: рис.26, діагр., дод. uk_UA
dc.identifier.other УДК 004.4
dc.identifier.uri http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/809
dc.description Граб М. Л. Розробка онлайн-платформи для гри в настільну гру “Бункер”: кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікації бакалавр зі спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» студента групи ІПЗс-20 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних та прикладних наук, кафедра інформаційних технологій; керівник роботи: С. П. Ващишак. Івано-Франківськ, 2024. 102 с.: рис.26, діагр., дод. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена розробці онлайн-платформи для гри в настільну гру "The Bunker" з використанням мови програмування Python та фреймворку Django. Онлайн-ігри займають особливе місце у сучасному світі інтерактивних розваг, пропонуючи можливість гравцям насолоджуватися ігровим процесом у віртуальному середовищі. Розробка онлайн-платформи для гри в "The Bunker" стала актуальною завдяки постійному зростанню популярності цієї настільної гри та підвищенню попиту на можливість грати в неї в онлайн-режимі. У вступі роботи обґрунтовується актуальність теми, формулюються мета та завдання дослідження. Робота структурована у відповідності до вимог до кваліфікаційних робіт, де розділ 1 присвячений загальнотеоретичному огляду. У цьому розділі проведено аналіз літератури та існуючих досліджень у галузі, виявлені ключові аспекти та невирішені проблеми, які потребують подальшого дослідження. Дослідницький процес передбачає розробку онлайн-платформи для гри в "The Bunker" з використанням сучасних методів програмування та розробки ігор. Робота включає в себе такі етапи, як уточнення функціональності платформи, вибір технологій та інструментів розробки, розробка архітектури системи, створення та тестування прототипу платформи, а також впровадження для загального користування. Отримані результати дослідження мають практичне значення для широкого кола гравців, що мають можливість грати в улюблену гру в будь-який час та в будь-якому місці. This thesis is devoted to the development of an online platform for playing the board game "The Bunker" using the Python programming language and the Django framework. Online games occupy a special place in today's world of interactive entertainment, offering players the opportunity to enjoy gameplay in a virtual environment. The development of an online platform for playing "The Bunker" has become relevant due to the constant growth in popularity of this board game and increasing demand for the ability to play it online. The introduction of the paper substantiates the relevance of the topic, formulates the purpose and tasks of the research. The work is structured in accordance with the requirements for qualification papers, where section 1 is devoted to a general theoretical overview. This chapter analyzes the literature and existing research in the field, identifying key aspects and outstanding issues that require further research. The research process involves the development of an online platform for playing "The Bunker" using modern methods of programming and game development. The work includes such stages as clarifying the functionality of the platform, choosing technologies and development tools, developing the system architecture, creating and testing a prototype of the platform, as well as implementation for public use. The obtained research results have practical significance for a wide range of players who have the opportunity to play their favorite game at any time and in any place. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних та прикладних наук, кафедра інформаційних технологій uk_UA
dc.subject онлайн-платформа uk_UA
dc.subject Python uk_UA
dc.subject Django uk_UA
dc.subject віртуальне середовище uk_UA
dc.subject розробка ігор uk_UA
dc.subject функціональність платформи uk_UA
dc.subject технології розробки uk_UA
dc.subject впровадження uk_UA
dc.subject онлайн-режим uk_UA
dc.subject практичне значення uk_UA
dc.subject online platform uk_UA
dc.subject virtual environment uk_UA
dc.subject game development uk_UA
dc.subject platform functionality uk_UA
dc.subject developmenttechnologies uk_UA
dc.subject implementation uk_UA
dc.subject online mode uk_UA
dc.subject practicsl significance uk_UA
dc.title Розробка онлайн-платформи для гри в настільну гру “Бункер” uk_UA
dc.title.alternative кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікації бакалавр uk_UA
dc.type Technical Report uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу