Abstract:
Кваліфікаційна робота присвячена оптимізації моделей та методів моделювання
бізнес-процесів електронної комерції шляхом адаптації концепції LAP та
методології BP3 до фреймворку проектування. В першому розділі проведено аналіз та структуризацію моделей бізнес-процесів електронної комерції, наведено опис концепції “Language action perspective” та підходи для моделювання бізнес-процесів організації. Виконано дослідження та опис теорії бізнес-дій (Business Action Theory), розглянуто багатошарові транзакційні шаблони в електронній комерції. В другому розділі представлено моделі проектування та моделювання онтологій бізнес-процесів в електронному бізнесі, наведена онтологія моделювання
підприємства, компоненти та моделі електронного бізнесу. Також представлена
типологія моделей електронного бізнесу і складові концептуальної моделі
електронного бізнесу. В третьому розділі проведена оптимізація моделей електронної комерції шляхом імплементації фреймворку проектування моделей бізнес-процесів, виконано процес адаптації концепції LAP та методології BP3 до фреймворку проектування. Виконано розширення онтології моделювання бізнес-процесів, представлені поняття прагматичних дій в електронній комерції. Розроблено схеми специфікації бізнес-процесу ebXML, реалізовано підхід поєднання процесів в BRV і BPSS. The qualification work is devoted to the optimization and unification of models and methods of modeling business entities of e-commerce by adapting the LAP concept and the BP3 methodology to the design framework. In the first chapter, the analysis and structuring of models of business entities of e-commerce is carried out, a description of the concept of "Language action perspective" and approaches for modeling business processes of the organization are provided. The study and description of the theory of business actions (Business Action Theory) was carried out, multi-layered transaction patterns in electronic commerce were considered. The second chapter presents the models of design and modeling of ontologies of business entities in e-business, the ontology of enterprise modeling, components and models of e-business are presented. A typology of e-business models and components of a conceptual model of e-business are also presented. In the third section, the optimization and unification of e-commerce models was carried out by implementing the design framework of business entity models, the process of adapting the LAP concept and the BP3 methodology to the design framework was carried out. The ontology of modeling business entities has been expanded, the concept of pragmatic actions in e-commerce has been presented. ebXML business process specification schemes were developed, the approach of combining processes in BRV and BPSS was implemented, and models were unified by expanding business requirements.
Description:
Коцький Р. В. Методи оптимізації програмного моделювання бізнес-процесів в електронній комерції: кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікації бакалавр зі спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» студента групи ІПЗс-20 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних та прикладних наук, кафедра інформаційних технологій; керівник роботи: М. М. Демчина. Івано-Франківськ, 2024. 73 с.: рис.34, дод.