dc.contributor.author |
Попадинець, І. Р. |
|
dc.contributor.author |
Гавадзин, Н. О. |
|
dc.contributor.author |
Марків, М. М. |
|
dc.date.accessioned |
2024-09-27T08:14:04Z |
|
dc.date.available |
2024-09-27T08:14:04Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Попадинець І., Гавадзин Н., Марків М. Процес цифровізації бізнесу // Moderní aspekty vědy: v rámci publikační skupiny Publishing Group: Svazek XXIX mezinárodní kolektivní monografie. Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2023. str. 577-587: rýže.3. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/866 |
|
dc.description |
Попадинець І., Гавадзин Н., Марків М. Процес цифровізації бізнесу // Moderní aspekty vědy: v rámci publikační skupiny Publishing Group: Svazek XXIX mezinárodní kolektivní monografie. Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2023. str. 577-587: rýže.3. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
[ Метою даного дослідження є розкриття рівня ефективності бізнес-процесів організацій та швидка адаптація до змін, які відбуваються у зовнішньому середовищі.Цифровізація бізнесу складний процес, який вимагає послідовності та структуризації дій. Головною умовою цифровізації є узгодження всіх елементів організації, адже, якщо оцифровувати хаос, ми отримаємо оцифрований хаос. Щоб цього не відбулося необхідно налагодити взаємодію елементів внутрішнього середовища організації. Увагу необхідно приділити складовій менеджменту, адже від того як буде спланована діяльність організації (визначення місії, поставлення цілей, вибір цифрової стратегії), організований процес (вибір цифрової платформи для ведення бізнесу), змотивований колектив (набуття цифрових компетенцій персоналом) та проконтрольований (налагодження зворотного зв’язку між рівнями та ланками управління), тим ефективніше буде працювати організація, і тим більше вона зможе буде конкурентоспроможнішою серед своїх конкурентів.] |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut |
uk_UA |
dc.subject |
цифровізація бізнесу |
uk_UA |
dc.subject |
бізнес-процеси |
uk_UA |
dc.subject |
оцифрування |
uk_UA |
dc.subject |
менеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
цифрова стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
цифрова платформа |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
uk_UA |
dc.title |
Процес цифровізації бізнесу |
uk_UA |
dc.title.alternative |
[Текст] |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |