dc.contributor.author |
Левкун, Тетяна Василівна |
|
dc.contributor.author |
Мельничук, Василь Іванович |
|
dc.date.accessioned |
2024-10-28T11:27:08Z |
|
dc.date.available |
2024-10-28T11:27:08Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Левкун Т.В., Мельничук В.І. Організація доступу до публічної інформації як складова комунікаційного механізму формування позитивного іміджу органів публічного управління // Успіхи і досягнення у науці. 2024. № 5 (5). С. 453-471. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
https://doi.org/10.52058/3041-1254-2024-5(5)-453-471 |
|
dc.identifier.other |
УДК 35.077: 352/354-1 |
|
dc.identifier.uri |
http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/904 |
|
dc.description |
Левкун Т.В., Мельничук В.І. Організація доступу до публічної інформації як складова комунікаційного механізму формування позитивного іміджу органів публічного управління // Успіхи і досягнення у науці. 2024. № 5 (5). С. 453-471. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Із прийняттям Закону України «Про доступ до публічної інформації» Україна зробила ще один крок в напрямі руху до європейських стандартів врядування. Тривалий багаторічний процес практичної реалізації законодавчих норм сприяє набуттю органами влади більшої відкритості та прозорості для громадян, значно зменшує можливість корупційних зловживань та порушень, сприяє формуванню позитивного іміджу органів публічного управління. Комунікація органів державної влади, посадових осіб місцевого самоврядування з громадськістю реалізується шляхом організації доступу до публічної інформації. В статті висвітлюються ключові моменти активного та пасивного доступу до публічної інформації; особлива увага зосереджується на процедурі подання інформаційного запиту, як форми активної комунікації. В ході дослідження проведено порівняльну характеристику інформа-ційного запиту та звернення громадян як двох складових комунікаційного
механізму формування позитивного іміджу органів публічного управління, які
водночас кардинально різняться та мають різну правову природу. Розкрито складові механізму доступу до публічної інформації. Особливу увагу зосереджено на визначенні суб’єктного складу розпорядників публічної інформації. Досліджено проблемні питання організації доступу до публічної інформації крізь призму судової практики, яка носить прецедентний характер та є корисною для врахування органами публічного управління в процесі комунікації з громадськістю. В ході опрацювання низки судових джерел зроблено узагальнення, що не зважаючи на введення в Україні військового стану, в публічно-управлінських правовідносинах продовжує діяти презумпція відкритості публічної інформації. Зроблено відповідні висновки та узагальнення. With the adoption of the Law of Ukraine “On Access to Public Information”, Ukraine has made another step towards European standards of governance. The long process of practical implementation of legislative norms over many years has helped the authorities to become more open and transparent to citizens, significantly reducing the possibility of corruption and violations, and contributing to the formation of a positive image of public administration. Communication of public authorities and local self-government officials with the public is realized through the organization of access to public information. The
article highlights the key points of active and passive access to public information;
special attention is paid to the procedure of submitting an information request as a
form of active communication. In the course of the study, a comparative characterization of an information request and a citizen's appeal is made as two components of the communication mechanism for forming a positive image of public administration, which at the same time are fundamentally different and have different legal nature. The author reveals the components of the mechanism of access to public information. Particular attention is paid to determining the subjective composition of public information managers. The article examines the problematic issues of organizing access to public
information through the prism of judicial practice which is precedent-setting and
useful for public administration to take into account in the process of communication
with the public. In the course of studying a number of judicial sources, the author
generalizes that despite the introduction of martial law in Ukraine, the presumption
of openness of public information continues to apply in public administration
relations. Relevant conclusions and generalizations are made. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
К.: Видавнича група «Наукові перспективи» |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційний запит |
uk_UA |
dc.subject |
звернення громадян |
uk_UA |
dc.subject |
публічна інформація |
uk_UA |
dc.subject |
розпорядники публічної інформації |
uk_UA |
dc.subject |
імідж органів публічного управління |
uk_UA |
dc.subject |
information request |
uk_UA |
dc.subject |
citizens' appeals |
uk_UA |
dc.subject |
public information |
uk_UA |
dc.subject |
public information managers |
uk_UA |
dc.subject |
image of public administration |
uk_UA |
dc.title |
Організація доступу до публічної інформації як складова комунікаційного механізму формування позитивного іміджу органів публічного управління |
uk_UA |
dc.title.alternative |
[Текст] |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |