Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Загурський, О. Б. | |
dc.contributor.author | Король, В. С. | |
dc.date.accessioned | 2024-10-30T12:16:43Z | |
dc.date.available | 2024-10-30T12:16:43Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Загурський О.Б., Король В.С. Концептуальні підходи до розуміння феномену «публічне управління» // Юридичний науковий електронний журнал, 2020. № 4. C. 27-29: рис.1. | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 342(477) | |
dc.identifier.uri | http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/923 | |
dc.description | Загурський О.Б., Король В.С. Концептуальні підходи до розуміння феномену «публічне управління» // Юридичний науковий електронний журнал, 2020. № 4. C. 27-29: рис.1. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядаються актуальні підходи щодо розуміння феномену публічного управління в контексті реформування державної влади. Проаналізовано наукові підходи вітчизняних та зарубіжних учених щодо правової природи публічного управління. Автором досліджується феномен публічного управління, а також формулюються авторські підходи щодо особливостей удосконалення ефективних механізмів функціонування публічного управління в контексті реалізації національної політики України. Обґрунтовано, що натепер державні інституції відіграють ключову роль у визначенні правильних стимулів, зменшенні невизначеності та досягненні довгострокового процвітання кожної держави. Водночас слабкі сторони функціонування публічного управління можуть створити значні перешкоди для функціонування єдиного ринку, інвестицій на регіональному та місцевому рівні, а також інновацій. Конкретизовано, що публічні управлінці, по-перше, регулюють діяльність суб’єктів господарювання, тим самим опосередковано впливаючи на добробут населення; по-друге, окремі її представники здійснюють діяльність, пов’язану з національною таємницею, а тому належать не до публічного, а до державного управління. Встановлено, що відповідно до європейських стандартів держава повинна забезпечувати громадянам право брати участь в управлінні державними справами з метою створення демократичного та правового суспільства. На основі проведеного дослідження зроблено висновок про те, що термін «публічне управління» слід тлумачити як відкритий (у межах власних і делегованих повноважень) вплив наділених владою інституцій на взаємовідносини між державою, місцевим самоврядуванням, бізнесом і населенням задля узгодження їхніх інтересів і максимізації вигод. Основними рисами публічного управління є гуманістичний характер прийнятих управлінських рішень, задоволення приватноправових інтересів, залучення громадськості до процесу реалізації державної політики, прозорість управління тощо. До того ж вимогою реалізації принципів публічного управління в усіх сферах суспільного життя є необхідність упровадження дієвих механізмів відповідальності органів державної влади, дотримання принципів прозорості та можливості громадського обговорення під час прийняття управлінських рішень і актів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Запоріжжя: ЗНУ | uk_UA |
dc.subject | публічне управління | uk_UA |
dc.subject | національна політика | uk_UA |
dc.subject | державна влада | uk_UA |
dc.subject | держава | uk_UA |
dc.subject | управління | uk_UA |
dc.subject | законодавство | uk_UA |
dc.title | Концептуальні підходи до розуміння феномену «публічне управління» | uk_UA |
dc.title.alternative | [Текст] | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |