Університет Короля Данила

Технології нейромаркетингу в сучасному бізнесі.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Перцович, Тетяна Олександрівна
dc.date.accessioned 2019-12-12T11:16:15Z
dc.date.available 2019-12-12T11:16:15Z
dc.date.issued 2019-11-27
dc.identifier.uri http://195.162.83.28:8081/xmlui/handle/123456789/94
dc.description.abstract Напрям нейромаркетингу, який є комбінацією двох сфер знань – неврології та традиційного маркетингу, має надзвичайно великий вплив на споживача. uk
dc.description.sponsorship Перцович Тетяна Олександрівна uk
dc.language.iso other uk
dc.publisher Редакційно-видавничий відділ Університету Короля Данила uk
dc.relation.ispartofseries 2019;С.248-251
dc.subject нейромаркетинг, неврології, ринок, сенсорність, корпорація, мотив, когнітивна реакція uk
dc.title Технології нейромаркетингу в сучасному бізнесі. uk
dc.type Thesis uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу