dc.contributor.author |
Громосяк, Уляна Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-12-23T13:45:53Z |
|
dc.date.available |
2024-12-23T13:45:53Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Громосяк У. М. Поняття ambient media в сучасному рекламному просторі: наукова робота на здобуття кваліфікації магістра / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра дизайну. Івано-Франківськ, 2024. 64 с.; додатки: іл. 32. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/991 |
|
dc.description |
Громосяк У. М. Поняття ambient media в сучасному рекламному просторі: наукова робота на здобуття кваліфікації магістра спеціальності 022 «Дизайн» / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра дизайну; науковий керівник: І. Я. Матоліч. Івано-Франківськ, 2024. 64 с.; додатки: іл. 32. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота розкриває можливості поняття ambient media в сучасному рекламному просторі. У першому розділі «Історіографія, методика та джерела дослідження ambient media як ефективної сучасної реклами» проаналізовано стан висвітлення проблематики дослідження, здійснено огляд літературних джерел та Інтернет-ресурсів на тему магістерської роботи. Подається історія виникнення цього поняття, термінологія та функціональне призначення. Другий розділ присвячено стану дослідженості ambient media та ґенезі становлення. У третьому розділі висвітлюється аmbient media як нестандартний рекламоносій.
Даний проект дав змогу розробити алгоритм створення зовнішньої реклами для
середовища міста на прикладі розробки аmbient media у вигляді проєкту
креативної подачі у громадському просторі, що відповідає сучасним принципам дизайну, муніципальним законам реклами та повазі до їх історичного контексту. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра дизайну |
uk_UA |
dc.subject |
магістерська робота |
uk_UA |
dc.subject |
ambient media |
uk_UA |
dc.subject |
ембіент-реклама |
uk_UA |
dc.subject |
засоби ambient media |
uk_UA |
dc.subject |
медіаносій |
uk_UA |
dc.subject |
неймінг |
uk_UA |
dc.subject |
нестандартні способи реклами |
uk_UA |
dc.title |
Поняття ambient media в сучасному рекламному просторі |
uk_UA |
dc.title.alternative |
наукова робота на здобуття кваліфікації магістра |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |