Університет Короля Данила

Поняття ambient media в сучасному рекламному просторі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Громосяк, Уляна Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-12-23T13:45:53Z
dc.date.available 2024-12-23T13:45:53Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Громосяк У. М. Поняття ambient media в сучасному рекламному просторі: наукова робота на здобуття кваліфікації магістра / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра дизайну. Івано-Франківськ, 2024. 64 с.; додатки: іл. 32. uk_UA
dc.identifier.uri http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/991
dc.description Громосяк У. М. Поняття ambient media в сучасному рекламному просторі: наукова робота на здобуття кваліфікації магістра спеціальності 022 «Дизайн» / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра дизайну; науковий керівник: І. Я. Матоліч. Івано-Франківськ, 2024. 64 с.; додатки: іл. 32. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота розкриває можливості поняття ambient media в сучасному рекламному просторі. У першому розділі «Історіографія, методика та джерела дослідження ambient media як ефективної сучасної реклами» проаналізовано стан висвітлення проблематики дослідження, здійснено огляд літературних джерел та Інтернет-ресурсів на тему магістерської роботи. Подається історія виникнення цього поняття, термінологія та функціональне призначення. Другий розділ присвячено стану дослідженості ambient media та ґенезі становлення. У третьому розділі висвітлюється аmbient media як нестандартний рекламоносій. Даний проект дав змогу розробити алгоритм створення зовнішньої реклами для середовища міста на прикладі розробки аmbient media у вигляді проєкту креативної подачі у громадському просторі, що відповідає сучасним принципам дизайну, муніципальним законам реклами та повазі до їх історичного контексту. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра дизайну uk_UA
dc.subject магістерська робота uk_UA
dc.subject ambient media uk_UA
dc.subject ембіент-реклама uk_UA
dc.subject засоби ambient media uk_UA
dc.subject медіаносій uk_UA
dc.subject неймінг uk_UA
dc.subject нестандартні способи реклами uk_UA
dc.title Поняття ambient media в сучасному рекламному просторі uk_UA
dc.title.alternative наукова робота на здобуття кваліфікації магістра uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу