Попадинець, І. Р.(Івано-Франківськ: Фаховий коледж ЗВО «Університет Короля Данила», циклова комісія з фінансів та менеджменту, 2023)
Навчальна практика 2 року навчання є обов'язковою складовою підготовки фахівців за освітньо-професійною програмою «Менеджмент» спеціальності 073 Менеджмент у Фаховому коледжі ЗВО «Університет Короля Данила» ...
Тимоць, Мирослава(Івано-Франківськ: Фаховий коледж ЗВО «Університет Короля Данила», циклова комісія з фінансів та менеджменту, 2023)
Виробнича практика є обов’язковою складовою освітньо-професійної програми «Фінанси, банківська справа та страхування» для здобувачів освіти Фахового коледжу ЗВО «Університет Короля Данила».Під час проходження ...
Гавадзин, Н. О.; Цюцяк, А. Л.(Івано-Франківськ: Фаховий коледж ЗВО «Університет Короля Данила», циклова комісія з фінансів та менеджменту, 2023)
[Навчальна практика 2 року навчання є обов'язковою складовою підготовки фахівців за освітньо-професійною програмою «Фінанси, банківська справа та страхування» спеціальності 072 Фінанси, банківська справа, страхування ...
Шеремета, Василь Іванович; Кітура, Василь Русланович(Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", фаховий коледж, 2022)
Навчальна практика студентів Фахового коледжу ЗВО «Університет Короля
Данила» є обов’язковою складовою освітньо-професійної програми «Сучасна хореографія» спеціальності 024 Хореографія. Навчальна практика ...
Шеремета, Василь Іванович(Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", фаховий коледж, 2022)
Практикум із дисципліни «Вступ до спеціальності» є обов'язковою складовою підготовки фахівців за освітньо-професійною програмою «Сучасна хореографія» спеціальності 024 Хореографія у Фаховому коледжі ЗВО ...
Навчальна практика є наступним після практичних занять етапом, що забезпечує
перехід від теоретичного навчання до професійної діяльності; проводиться лише в аудиторіях і навчальних лабораторіях Фахового коледжу. ...
Виробнича практика є обов’язковою складовою освітньо-професійної програми «Готельно-ресторанна справа» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа. Під час проходження практики студенти ознайомлюються ...
Практикум із дисципліни «Інформаційно-комунікаційні технології» є обов'язковою складовою підготовки фахівців за освітньо-професійною програмою «Готельно-ресторанна справа» спеціальності 241 «Готельно-ресторанна ...
Виробнича практика є обов’язковою складовою освітньо-професійної програми «Готельно-ресторанна справа» спеціальності 241 «Готельно-ресторанна
справа». Під час проходження практики студенти ознайомлюються ...
Проходження практикуму «Вступ до спеціальності» є обов’язковою складовою освітньо-професійної програми підготовки фахівців у Фаховому коледжі. Практикум проводиться з метою ознайомлення студентів із їх майбутньою ...
Жирак, Людмила Михайлівна(Івано-Франківськ: Фаховий коледж ЗВО "Університет Короля Данила". - 17 с., 2022)
Навчальна практика є наступним після практичних занять етапом, що забезпечує перехід від теоретичного навчання до професійної діяльності; проводиться лише в аудиторіях і навчальних лабораторіях Фахового ...
Жирак, Людмила Михайлівна(Івано-Франківськ: Фаховий коледж ЗВО "Університет Короля Данила". - 17 с., 2022)
Метою виробничої практики студентів, які здобувають освітньо-професійний ступінь фахового молодшого бакалавра зі спеціальності 242 Туризм є практична підготовка студентів безпосередньо на туристичних ...
Жирак, Людмила Михайлівна(Івано-Франківськ: Фаховий коледж ЗВО "Університет Короля Данила". - 21 с., 2022)
Практикум дає можливість ознайомити майбутніх фахівців зі специфікою майбутньої професійної діяльності, отримати первинні професійні знання і вміння, закріплює теоретичні знання та практичне вивчення специфіки ...
Жирак, Людмила Михайлівна(Івано-Франківськ: Фаховий коледж ЗВО "Університет Короля Данила". - 33 с., 2022)
Виробнича практика є обов’язковою складовою освітньо-професійної програми «Туризм» спеціальності 242 «Туризм». Під час проходження практики студенти ознайомлюються безпосередньо на підприємствах із ...
Навчальний практикум з інформаційно-комунікаційних технологій зорієнтований
навчити здобувача освіти використовувати сучасні цифрові технології для налагодження
інформаційних процесів та для набуття умінь самостійно ...