Abstract:
Монографія вперше у вітчизняному музикознавстві присвячена проблемі
комплексного вивчення менеджменту академічної музики в Україні на межі ХХ–
ХХІ століть як цілісної системи соціокультурного простору. У дослідженні
зосереджена увага на основних засадах музичного менеджменту, загальному
контексті його функціонування. Здійснено спробу виявити історико-культурні
передумови становлення і розвитку менеджменту академічної музики, проаналізувати актуальні процеси державного управління у сфері культури і мистецтва, відслідкувати національну культурну політику, вибудувати загальну методологію та інституалізацію менеджменту академічної музики, обґрунтувати концептуальні поняття, виокремити моделі арт-менеджерів, охарактеризувати
сучасні процеси здійснення Event-менеджменту та PR.