Університет Короля Данила

Організаційні основи правової категорії "комплаєнс" в банківській системі України

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Піцик, Христина Зіновіївна
dc.date.accessioned 2023-12-18T11:30:39Z
dc.date.available 2023-12-18T11:30:39Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Піцик Х. З. Організаційні основи правової категорії "комплаєнс" в банківській системі України // Науково-інформаційний вісник Івано-Франківського університету права імені Короля Данила Галицького: журнал. Серія Право. Івано-Франківськ: Ред.-вид. відділ ЗВО "Університет Короля Данила, 2023. Випуск 15(27). Том 1. С. 214-222. uk_UA
dc.identifier.issn 2618-0308(Online)
dc.identifier.other УДК 346:336.719
dc.identifier.uri http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/434
dc.description Піцик Х. З. Організаційні основи правової категорії комплаєнс в банківській системі України // Науково-інформаційний вісник Івано-Франківського університету права імені Короля Данила Галицького: журнал. Серія Право. Івано-Франківськ: Ред.-вид. відділ ЗВО "Університет Короля Данила", 2023. Випуск 15(27). Том 1. С. 214-222. uk_UA
dc.description.abstract Метою роботи є проаналізувати організаційні основи комплаєнсу в банках України. Методика включає комплексний аналіз та узагальнення наявного науково-теоретичного матеріалу та формулювання відповідних висновків та рекомендацій. В процесі дослідження визнано, що комплаєнс - це дотримання банком законодавчих актів, ринкових стандартів, а також внутрішніх стандартів, процедур та документів банку. Комплаєнс - є інструментом системи внутрішнього контролю та елементом процесу корпоративного управління в банку. В процесі дослідження встановлено, що комплаєнс-контроль є фундаментом, на якому базуються безпека бізнесу, його господарська діяльність, довіра клієнтів і контрагентів, ділова репутація та успішність ведення бізнесу на відповідному ринку. Впровадження якісно нового підходу щодо управління функціональними ризиками через комплаєнс-контроль є доцільним з точки зору ефективності та рентабельності, оскільки запровадження комплексних систем управління дозволить уникати дублювання функцій та забезпечить повне виконання поставлених завдань з мінімізації прояву ризиків, значно зменшуючи операційні витрати банку. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Івано-Франківськ: Ред.-вид. відділ ЗВО "Університет Короля Данила" uk_UA
dc.subject господарські відносини uk_UA
dc.subject комплаєнс uk_UA
dc.subject банківська діяльність uk_UA
dc.title Організаційні основи правової категорії "комплаєнс" в банківській системі України uk_UA
dc.title.alternative [Текст] uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу