Короткий опис(реферат):
Кодексом адміністративного судочинства України передбачено особливий порядок розгляду справ щодо оскарження нормативно-правових актів органів публічної влади (ст. 264-266 КАС України). Здавалося б, визнання нормативно-правового акту нечинним в судовому порядку в змозі захистити право позивача, але при цьому, може порушити права й свободи інших громадян, оскільки скасування конкретного нормативно-правового акту залишить неврегульованим певне коло суспільних відносин й, таким чином, може звузити обсяг належних їм прав. Тому можливість суду визнати нормативно-правовий акт органу публічної влади (чи то законодавчої, чи виконавчої, чи органу місцевого самоврядування) нечинним є одним із елементів базового принципу поділу влади та проявом системи стримувань і противаг у демократичній правовій державі. Водночас, немає сумніву, що збалансування державно-владних повноважень гілок публічної влади є мегаактуальною проблемою сьогодення для Української держави та суспільства.
Суть розробки, основні результати:
Припхан І. І. Наслідки судового розгляду справ щодо оскарження нормативно-правових актів органів публічної влади // Правові засади організації та здійснення публічної влади: збірник тез ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції
(м. Хмельницький, 2-8 травня 2019 року). Хмельницький: Хмельницький університет управління та права, 2019. С. 128-130.