Університет Короля Данила

Основи менеджменту як спосіб комунікації та реклами естрадного співака

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Заборник, Анастасія Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-01-09T08:54:06Z
dc.date.available 2024-01-09T08:54:06Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Заборник А. О. Основи менеджменту як спосіб комунікації та реклами естрадного співака: курсова робота з методики викладання естрадного співу студентки 4 курсу ММс-20 групи напряму підготовки - 025 Музичне мистецтво / ЗВО "Університет Короля Данила", кафедра естрадно-вокального мистецтва; науковий керівник: І. С. Сахарієва. Івано-Франківськ, 2023. 28 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/459
dc.description Заборник А. О. Основи менеджменту як спосіб комунікації та реклами естрадного співака: курсова робота з методики викладання естрадного співу студентки 4 курсу ММс-20 групи напряму підготовки - 025 Музичне мистецтво / ЗВО "Університет Короля Данила", кафедра естрадно-вокального мистецтва; науковий керівник: І. С. Сахарієва. Івано-Франківськ, 2023. 28 с. uk_UA
dc.description.abstract У роботі розглянуто особливості музичного менеджменту та PR та були описані кроки молодого артиста для свого просування музики. На цей момент тема музичного менеджменту та PR в Україні є дуже свіжою та на часі. У різкий бум попиту на українську музику багато артистів хочуть спробувати свої сили зайняти почесне місце в шоу-бізнесі та отримати популярність. Об’єкт дослідження. Основи менеджменту як спосіб комунікації та реклами естрадного співака. Мета і завдання дослідження. Означити артисту-початківцю вектор для власного дослідження темою музичного менеджменту та PR. Описати кроки для просування себе як артиста. Під час дослідження були застосовані методи аналізу та абстрагування, а також біографічний, історичний, термінологічний методи. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", кафедра естрадно-вокального мистецтва uk_UA
dc.subject менеджмент uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject PR uk_UA
dc.subject артист uk_UA
dc.subject музика uk_UA
dc.title Основи менеджменту як спосіб комунікації та реклами естрадного співака uk_UA
dc.title.alternative курсова робота uk_UA
dc.type Technical Report uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу