dc.contributor.author |
Сидорак, Оксана Богданівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-08T08:36:46Z |
|
dc.date.available |
2024-02-08T08:36:46Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Сидорак О. Б. Деякі аспекти навчання естрадного співу за методиками зарубіжних вокальних педагогів: курсова робота з методики викладання естрадного співу / ЗВО "Університет Короля Данила", кафедра естрадно-вокального мистецтва. Івано-Франківськ, 2023. 39 с.: додатки 2 с.: фото. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/473 |
|
dc.description |
Сидорак О. Б. Деякі аспекти навчання естрадного співу за методиками зарубіжних вокальних педагогів: курсова робота з методики викладання естрадного співу студентки 4 курсу групи ММз-2020 [напряму підготовки - 025 Музичне мистецтво] / ЗВО "Університет Короля Данила", кафедра естрадно-вокального мистецтва; керівник: О. О. Чигер. Івано-Франківськ, 2023. 39 с.: додатки 2 с.: фото. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Дана курсова робота присвячена навчанню естрадного співу за методиками зарубіжних вокальних педагогів. Сьогодні музиканти шукають нові шляхи розвитку своєї майстерності, а вокалісти — засоби для розширення свого арсеналу виконавських можливостей. Методики зарубіжних вокальних педагогів відкривають нові горизонти вокальної техніки, емоційної інтерпретації та артистизму, що відповідає сучасним вимогам аудиторії та різноманітності жанрів музики. Ця проблема належить до сфери постійного розвитку музичного мистецтва та вимагає уваги наукової спільноти для адаптації та інтеграції передових методик вокальної педагогіки для ефективного розвитку вокальних талантів. Такий підхід до навчання естрадного співу сприяє не лише збагаченню виконавської культури, а й формуванню нового покоління музикантів, які здатні бути конкурентоспроможними на світовій музичній сцені. Згідно завдань у курсовій роботі використано такі методи: сходження від загального до конкретного; історико-джерелознавчий, інформаційний, аналітичний, спостереження, музикознавчий, узагальнення. Головним принципом у дослідженні є комплексний підхід до вирішення завдань.
Наукова новизна дослідження полягає у комплексному розгляді методик навчання естрадного співу зарубіжних вокальних педагогів. Практичне значення дослідження полягає у можливості використання його матеріалів і висновків у наукових розробках з мистецьких дисциплін загалом. Результати і висновки дослідження знайдуть своє місце у лекційних курсах із вітчизняної музичної літератури, історії та теорії вокального виконавства для студентів. Це дослідження підкреслює, наскільки різноманітні ці методики: від акценту на технічних аспектах до емоційного зв'язку, від універсальних методик до індивідуальних підходів до кожного вокаліста. Кожна з методик має свої сильні сторони, пропонуючи студентам широкий спектр можливостей для розвитку їхнього голосу та виконавських навичок. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", кафедра естрадно-вокального мистецтва |
uk_UA |
dc.subject |
естрадний спів |
uk_UA |
dc.subject |
методики зарубіжних вокальних педагогів |
uk_UA |
dc.subject |
вокальна техніка |
uk_UA |
dc.subject |
виконавська майстерність |
uk_UA |
dc.subject |
артистизм |
uk_UA |
dc.title |
Деякі аспекти навчання естрадного співу за методиками зарубіжних вокальних педагогів |
uk_UA |
dc.title.alternative |
курсова робота |
uk_UA |
dc.type |
Technical Report |
uk_UA |