dc.contributor.author |
Ходан, М. М. |
|
dc.contributor.author |
Габрель, М. М. |
|
dc.contributor.author |
Косьмій, М. М. |
|
dc.contributor.author |
Огоньок, В. О. |
|
dc.contributor.author |
Жирак, Р. М. |
|
dc.date.accessioned |
2024-08-05T10:15:28Z |
|
dc.date.available |
2024-08-05T10:15:28Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Методичні рекомендації щодо виконання кваліфікаційної роботи (проекту) для здобувачів освітнього рівня магістр за спеціальністю 191 «Архітектура та містобудування» / розроб.: М. М. Ходан, М. М. Габрель, М. М. Косьмій, В. О. Огоньок, Р. М. Жирак. Івано-Франківськ: ЗВО «Університет Короля Данила», 2021. 66 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/674 |
|
dc.description |
Методичні рекомендації щодо виконання кваліфікаційної роботи (проекту) для здобувачів освітнього рівня магістр освітньо-професійної програми «Архітектура та містобудування» за спеціальністю 191 «Архітектура та містобудування» галузі знань 19 «Архітектура та будівництво» / розроб.: М. М. Ходан, М. М. Габрель, М. М. Косьмій, В. О. Огоньок, Р. М. Жирак. Івано-Франківськ: ЗВО «Університет Короля Данила», 2021. 66 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота є формою публічної атестації здобувачів вищої освіти за відповідною освітньо-професійною програмою. Вона містить завдання та інструкції до їх виконання. Призначена для здобувачів освітнього рівня магістр за спеціальністю 191 «Архітектура та будівництво». |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Івано-Франківськ: ЗВО «Університет Короля Данила» |
uk_UA |
dc.subject |
методичні рекомендації |
uk_UA |
dc.subject |
наукове дослідження |
uk_UA |
dc.subject |
спеціальність 191 Архітектура та будівництво |
uk_UA |
dc.subject |
кваліфікаційна робота (проєкт) |
uk_UA |
dc.title |
Методичні рекомендації щодо виконання кваліфікаційної роботи (проекту) для здобувачів освітнього рівня магістр |
uk_UA |
dc.title.alternative |
методичні рекомендації |
uk_UA |
dc.type |
Working Paper |
uk_UA |