Університет Короля Данила

Аналіз ефективності різних каналів реалізації продукції сільськогосподарських підприємств

Show simple item record

dc.contributor.author Якубів, Валентина Михайлівна, Наталія Дмитрівна Романюк
dc.date.accessioned 2019-12-12T09:12:38Z
dc.date.available 2019-12-12T09:12:38Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://195.162.83.28:8081/xmlui/handle/123456789/76
dc.description.abstract Мета статті полягає у проведенні аналізу ринку сільськогосподарської продукції в Івано-Франківській області шляхом оцінки основних каналів реалізації продукції і цінового рівня. Узагальнюючи й аналізуючи дослідження вітчизняних науковців було обґрунтовано важливість проведення якісного та детального ринкового дослідження в системі посередницької діяльності. За результатами здійсненого аналізу каналів реалізації сільськогосподарської продукції було виявлено, що найбільшою ринковою часткою володіють посередницькі структури. Встановлено, що існує тенденція до зростання частки реалізованої сільськогосподарської продукції посередникам як по Україні загалом, так і в Івано-Франківській області зокрема. Водночас пряма реалізація на ринку, а отже, безпосередній контакт з кінцевим споживачем, з кожним роком зменшується. Перспективами подальших досліджень у цьому напрямі є пошук шляхів зменшення контролю над сільськогосподарським ринком з боку посередницьких структур. uk
dc.subject посередники, канал реалізації, сільськогосподарські підприємства, оптові ринки, маркетингове дослідження. uk
dc.title Аналіз ефективності різних каналів реалізації продукції сільськогосподарських підприємств uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account