Короткий опис(реферат):
Метою дослідження є використання PR-технологій в готельно-ресторанному бізнесі (на прикладі готелів м.Стокгольм). В першому розділі розглянуто теоретичні основи дослідження використання PR-технологій в готельно-ресторанному бізнесі. В другому розділі проведено аналіз використання PR-технологій в готельно-ресторанному бізнесі (на прикладі готелів м.Стокгольм).
В третьому розділі представлено шляхи покращення використання PR-
технологій в готельно-ресторанному бізнесі.
Суть розробки, основні результати:
Карпів М. І. Використання PR-технологій в готельно-ресторанному бізнесі (на прикладі готелів м. Стокгольм): кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-20 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: П. А. Горішевський. Івано-Франківськ, 2024. 57 с.: рис.4, дод.