Університет Короля Данила

Брендинг та рекламна стратегія розвитку готельно-ресторанного підприємства в медіапросторі Прикарпаття (на прикладі курорту Буковель

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Копієвська, Надія Ігорівна
dc.date.accessioned 2024-08-27T12:11:42Z
dc.date.available 2024-08-27T12:11:42Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Копієвська Н. І. Брендинг та рекламна стратегія розвитку готельно-ресторанного підприємства в медіапросторі Прикарпаття (на прикладі курорту Буковель: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи. Івано-Франківськ, 2024. 65 с.: табл.5, рис.4, іл., дод. uk_UA
dc.identifier.uri http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/795
dc.description Копієвська Н. І. Брендинг та рекламна стратегія розвитку готельно-ресторанного підприємства в медіапросторі Прикарпаття (на прикладі курорту Буковель: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-20 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: М. І. Подолян. Івано-Франківськ, 2024. 65 с.: табл.5, рис.4, іл., дод. uk_UA
dc.description.abstract Метою дослідження є розробка стратегії брендингу та рекламної політики для готельно-ресторанного підприємства курорту Буковель в медіапросторі Прикарпаття з ознаками збільшення конкурентоспроможності та залучення цільової аудиторії. В першому розділі розглянуто теоретичні аспекти формування брендингу та рекламної стратегії розвитку готельно-ресторанного підприємства. В другому розділі проведено аналіз сучасного стану ринку готельно-ресторанних послуг на Прикарпатті, на прикладі курорту «Буковель». В третьому розділі представлено шляхи вдосконалення стратегічного управління брендом та рекламної стратегії. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи uk_UA
dc.subject брендинг uk_UA
dc.subject стратегія брендингу uk_UA
dc.subject рекламна стратегія uk_UA
dc.subject курорт Буковель uk_UA
dc.subject медіапростір Прикарпаття uk_UA
dc.subject управління uk_UA
dc.title Брендинг та рекламна стратегія розвитку готельно-ресторанного підприємства в медіапросторі Прикарпаття (на прикладі курорту Буковель uk_UA
dc.title.alternative кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти uk_UA
dc.type Technical Report uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу