Abstract:
Метою дослідження є вивчення організації рекламної діяльності у готельному бізнесі та вдосконалення рекламних стратегій готелю «Grand Hotel Roxolana».
В першому розділі розглянуто теоретичні аспекти організації рекламної
діяльності у підприємствах готельного господарства. В другому розділі проведено аналіз організації рекламної діяльності у підприємствах готельного господарства.
В третьому розділі представлені особливості використання соціальних мереж як сучасного інструменту просування в Україні.
Description:
Кравець М. В. Створення контенту в соціальні мережі для просування готельного бізнесу: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-20 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: Р. І. Юр’як. Івано-Франківськ, 2024. 52 с.: рис.10, іл., дод.