Короткий опис(реферат):
В даній кваліфікаційній роботі описується процес розробки гри з видом зверху на двигуні Unity. Робота містить у собі три розділи, які охоплюють різні аспекти проекту.
У вступі пояснюється актуальність обраної теми та вказується мета і завдання роботи. Перший розділ представляє собою огляд предметної області. Він містить
у собі загальну інформацію про ігри, жанр Top-Down, історію розвитку даного жанру та особливості. Розглядаються та аналізуються уже наявні популярні рішення подібного або такого ж самого жанру. Аналізуючи дані рішення, створено власні задачі для розробки гри. У другому розділі показано розробку структури гри. Було розглянуто засоби та їхні переваги та технології, а саме такі як ігровий двигун Unity, мову програмування С#, програмний пакет Blender. Описується загальна структура
системи, компоненти які входять в проект, а також модулі та їх взаємодія. Третій розділ містить у собі опис реалізації розробленої гри. Показано етапи тестування різних функцій та механік, інтерфейс користувача та інших компонентів. У висновку усі результати розробки підсумовуються, проводиться оцінка поставлених задач та можливості для вдосконалення проекту. У списку використаних джерел вказаний перелік літератури, інших ресурсів чи матеріалів, які були застосовані у процесі розробки та написання кваліфікаційної роботи. This qualification paper describes the process of developing a top-down game using the Unity engine. The work includes three chapters covering different aspects of the project. The introduction explains the relevance of the chosen topic and indicates the purpose and objectives of the work.
The first chapter is an overview of the subject area. It contains general information about games, the Top-Down genre, the history of this genre, and its features. It also analyzes the existing popular solutions of a similar or the same genre. Analyzing these solutions, we create our own tasks for game development. The second section shows the development of the game structure. The tools and their advantages and technologies were considered, namely, the Unity game engine, the C# programming language, and the Blender software package. The general structure of the system, the components included in the project, as well as the modules and their interaction are described.
The third chapter describes the implementation of the developed game. It shows the stages of testing various functions and mechanics, the user interface and other components. In the conclusion, all the results of the development are summarized, the tasks set and the possibilities for improving the project are evaluated. The list of references contains a list of literature, other resources or materials that were used in the process of developing and writing the qualification work.
Суть розробки, основні результати:
Крупа З. А. Розробка 3D-гри типу Top-Down на ігровому двигуні Unity: кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікації бакалавр зі спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» студента групи ІПЗс-20 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних та прикладних наук, кафедра інформаційних технологій; керівник роботи: М. О. Слабінога. Івано-Франківськ, 2024. 55 с.: рис.18, дод.