Короткий опис(реферат):
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню та застосуванню моделей
адаптивності в задачах децентралізованого навчання шляхом розробки
децентралізованого самоадаптивного підходу до проектування сервісу, основними функціями якого є: самоадаптація, онлайн-навчання, усвідомлення
QoS, масштабованість та стійкість. В першому розділі виконано аналіз складових адаптивності інформаційних систем та рішень, описано моделі процесів адаптивності інформаційних систем. Проведено аналіз підходів та методів реалізації децентралізованої адаптації, розглянуто методи навчання в самоадаптивних системах та інженерні самоадаптивні системи. В другому розділі наведені методи виведення та концепції адаптивних сервісів на основі даних, досліджено парадигму “Everything as a Service”, здійснено проектування адаптивних навчальних систем на основі даних. Наведені вимоги до проектування адаптивної системи, здійснено проектування та оцінка архітектур керування, представлені методології, керовані даними для децентралізованої системи. В третьому розділі виконаний аналіз та моделювання децентралізованих
адаптивних систем на основі даних. Наведена структура міркування на основі
моделі, проведено моделювання архітектур керування і наведено архітектурне керування для децентралізованого навчання. The qualification work is dedicated to research and implementation of adaptability models in decentralized tasks by developing a decentralized self-adaptive approach to service design, the main functions of which are: self-adaptation, online learning, QoS awareness, scalability and sustainability. The first section analyzes the components of the adaptability of information systems and solutions, describes the models of the processes of the adaptability of information systems. An analysis of the approaches and methods of implementation of decentralized adaptation was carried out, methods of learning in self-In the second chapter, the methods of derivation and concepts of adaptive services
based on data are presented, the paradigm "Everything as a Service" is studied, and the
design of adaptive educational systems based on data is carried out. The requirements
for the design of an adaptive system are presented, the design and evaluation of control
architectures are performed, and data-driven methodologies for a decentralized system
are presented. In the third section, the structured model of decentralized adaptive learning is implemented on the basis of data, the learning process in decentralized adaptive systems is investigated. The structure of reasoning based on the model is presented, the simulation of control architectures is carried out, and the control architecture for decentralized learning is given.
Суть розробки, основні результати:
Сергієвич Н. Р. Впровадження адаптивних моделей у задачах децентралізованого навчання: кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікації бакалавр зі спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» студента групи ІПЗс-20 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних та прикладних наук, кафедра інформаційних технологій; керівник роботи: А. М. Бойчук. Івано-Франківськ, 2024. 76 с.: рис.23, дод.