dc.contributor.author |
Шиньквар, Максим Васильович |
|
dc.date.accessioned |
2024-09-13T13:13:53Z |
|
dc.date.available |
2024-09-13T13:13:53Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Шиньквар М. В. Розробка бета версії відеогри в жанрі RPG: кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікації бакалавр / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних та прикладних наук, кафедра інформаційних технологій. Івано-Франківськ, 2024. 50 с.: рис.13, дод. |
uk_UA |
dc.identifier.other |
УДК 004.4 |
|
dc.identifier.uri |
http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/839 |
|
dc.description |
Шиньквар М. В. Розробка бета версії відеогри в жанрі RPG: кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікації бакалавр студента спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних та прикладних наук, кафедра інформаційних технологій; керівник роботи: С. П. Ващишак. Івано-Франківськ, 2024. 50 с.: рис.13, дод. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота присвячена вивченню, аналізу та розробці відеоігор на рушії “Unity”, а саме 3D гри в жанрі RPG застосовуючи мову програмування C# та безкоштовні асети з Unity Assets Store. Перший розділ присвячений опису та історії відео ігрової індустрії, жанру RPG та його історії. Також було проаналізовано конкурентів та виявлено переваги та недоліки конкурентів. В другому розділі описується рушій, його аналоги, мови програмування, візуальний дизайн та архітектура гри, технології та інструменти, використані під час розробки. В третьому розділі розповідається про розробку відеогри та описані всі пройдені кроки за період роботи. В результаті було створено бета версію відеогри, що в подальшому
буде доопрацьована. В кінцевому результаті гра буде спроможна задовольнити потреби цільової аудиторії, і в подальшому буде розширюватись, тестуватись і зростати, до подальшої публікації. Qualification work is dedicated to the study, analysis, and development of video games using the "Unity" engine, specifically a 3D RPG game employing the C# programming language and free assets from the Unity Assets Store. The first chapter is devoted to the description and history of the video game
industry, the RPG genre, and its history. Competitors were also analyzed, and their
advantages and disadvantages were identified. The second chapter describes the engine, its analogs, programming languages, visual design and game architecture, technologies, and tools used during development. The third chapter covers the development of the video game and describes all the steps taken during the work period. As a result, a beta version of the video game was created, which will be further
refined. Ultimately, the game will be able to meet the needs of the target audience and
will be expanded, tested, and grown further until its eventual release. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних та прикладних наук, кафедра інформаційних технологій |
uk_UA |
dc.subject |
Unity |
uk_UA |
dc.subject |
RPG |
uk_UA |
dc.subject |
C# |
uk_UA |
dc.subject |
Unity Assets Store |
uk_UA |
dc.subject |
Asset |
uk_UA |
dc.subject |
engine |
uk_UA |
dc.subject |
рушій |
uk_UA |
dc.subject |
бета версія |
uk_UA |
dc.subject |
beta version |
uk_UA |
dc.title |
Розробка бета версії відеогри в жанрі RPG |
uk_UA |
dc.title.alternative |
кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікації бакалавр |
uk_UA |
dc.type |
Technical Report |
uk_UA |