Університет Короля Данила

Розробка бета версії відеогри в жанрі RPG

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шиньквар, Максим Васильович
dc.date.accessioned 2024-09-13T13:13:53Z
dc.date.available 2024-09-13T13:13:53Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Шиньквар М. В. Розробка бета версії відеогри в жанрі RPG: кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікації бакалавр / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних та прикладних наук, кафедра інформаційних технологій. Івано-Франківськ, 2024. 50 с.: рис.13, дод. uk_UA
dc.identifier.other УДК 004.4
dc.identifier.uri http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/839
dc.description Шиньквар М. В. Розробка бета версії відеогри в жанрі RPG: кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікації бакалавр студента спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних та прикладних наук, кафедра інформаційних технологій; керівник роботи: С. П. Ващишак. Івано-Франківськ, 2024. 50 с.: рис.13, дод. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена вивченню, аналізу та розробці відеоігор на рушії “Unity”, а саме 3D гри в жанрі RPG застосовуючи мову програмування C# та безкоштовні асети з Unity Assets Store. Перший розділ присвячений опису та історії відео ігрової індустрії, жанру RPG та його історії. Також було проаналізовано конкурентів та виявлено переваги та недоліки конкурентів. В другому розділі описується рушій, його аналоги, мови програмування, візуальний дизайн та архітектура гри, технології та інструменти, використані під час розробки. В третьому розділі розповідається про розробку відеогри та описані всі пройдені кроки за період роботи. В результаті було створено бета версію відеогри, що в подальшому буде доопрацьована. В кінцевому результаті гра буде спроможна задовольнити потреби цільової аудиторії, і в подальшому буде розширюватись, тестуватись і зростати, до подальшої публікації. Qualification work is dedicated to the study, analysis, and development of video games using the "Unity" engine, specifically a 3D RPG game employing the C# programming language and free assets from the Unity Assets Store. The first chapter is devoted to the description and history of the video game industry, the RPG genre, and its history. Competitors were also analyzed, and their advantages and disadvantages were identified. The second chapter describes the engine, its analogs, programming languages, visual design and game architecture, technologies, and tools used during development. The third chapter covers the development of the video game and describes all the steps taken during the work period. As a result, a beta version of the video game was created, which will be further refined. Ultimately, the game will be able to meet the needs of the target audience and will be expanded, tested, and grown further until its eventual release. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних та прикладних наук, кафедра інформаційних технологій uk_UA
dc.subject Unity uk_UA
dc.subject RPG uk_UA
dc.subject C# uk_UA
dc.subject Unity Assets Store uk_UA
dc.subject Asset uk_UA
dc.subject engine uk_UA
dc.subject рушій uk_UA
dc.subject бета версія uk_UA
dc.subject beta version uk_UA
dc.title Розробка бета версії відеогри в жанрі RPG uk_UA
dc.title.alternative кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікації бакалавр uk_UA
dc.type Technical Report uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу