dc.contributor.author |
Шкорута, Владислав Романович |
|
dc.date.accessioned |
2024-09-16T09:32:14Z |
|
dc.date.available |
2024-09-16T09:32:14Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Шкорута В. Р. Створення відеогри в жанрі Platformer: кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікації бакалавр / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних та прикладних наук, кафедра інформаційних технологій. Івано-Франківськ, 2024. 66 с.: рис. 10, дод. |
uk_UA |
dc.identifier.other |
УДК 004.4 |
|
dc.identifier.uri |
http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/841 |
|
dc.description |
Шкорута В. Р. Створення відеогри в жанрі Platformer: кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікації бакалавр студента спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних та прикладних наук, кафедра інформаційних технологій; керівник роботи: С. П. Ващишак. Івано-Франківськ, 2024. 66 с.: рис. 10, дод. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота присвячена вивченню, аналізу та створенню відеоігор, а саме гри 2Д платформера, створеної в розважальних цілях з можливістю подальшої публікації та навіть монетизації. В першому розділі проаналізовано ігри як хобі та індустрію, в якій людина може поглинути та провести вільний час, або навіть знайти робочі можливості. Також проаналізовано конкурентів в вибраному жанрі, обрано недоліки над якими можна попрацювати та вдосконалити користувацький досвід. В другому розділі досліджено та обґрунтовано вибір ігрового рушія серед декількох альтернатив. Також переглянуто графічний вибір інших ігор, та описано коректний вибір і як він впливає на загальний час, потрібний для завершення гри. В третьому розділі описано переваги використання Unity Asset Store та чому він був застосований для цієї кваліфікаційної роботи. Описана програмна складова проекту та як вона впливає на кінцевий результат. The qualification work is devoted to the study, analysis and creation of video games, as well as a 2D platformer game created for entertainment purposes with the
possibility of further publication and even monetization. The first chapter analyzed games as a hobby and an industry in which a person can absorb and spend free time, or even find work opportunities. Competitors in the selected genre were also analyzed, shortcomings were selected that could be worked on and the user experience improved.
In the second chapter, the choice of a game engine among several alternatives is
investigated and justified. The graphical choices of other games are also reviewed, and
the correct choices are described and how they affect the overall time required to
complete a video game. The third section describes the benefits of using the Unity Asset Store and why it was used for this qualification. The software component of the project is described and how it affects the final result. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних та прикладних наук, кафедра інформаційних технологій |
uk_UA |
dc.subject |
Unity |
uk_UA |
dc.subject |
2Д платформер |
uk_UA |
dc.subject |
скрипт |
uk_UA |
dc.subject |
Asset |
uk_UA |
dc.subject |
2D platformer |
uk_UA |
dc.subject |
script |
uk_UA |
dc.title |
Створення відеогри в жанрі Platformer |
uk_UA |
dc.title.alternative |
кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікації бакалавр |
uk_UA |
dc.type |
Technical Report |
uk_UA |