dc.contributor.author |
Штогрин, Володимир Ярославович |
|
dc.date.accessioned |
2024-09-16T10:25:56Z |
|
dc.date.available |
2024-09-16T10:25:56Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Штогрин В. Я. Розробка агентно-орієнтованої системи для підвищення інтерактивності в комп’ютерних іграх: кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікації бакалавр / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних та прикладних наук, кафедра інформаційних технологій. Івано-Франківськ, 2024. 74 с.: рис.31, табл.4, дод. |
uk_UA |
dc.identifier.other |
УДК 004.4 |
|
dc.identifier.uri |
http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/842 |
|
dc.description |
Штогрин В. Я. Розробка агентно-орієнтованої системи для підвищення інтерактивності в комп’ютерних іграх: кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікації бакалавр зі спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» студента групи ІПЗс-20 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних та прикладних наук, кафедра інформаційних технологій; керівник роботи: О. П. Пашкевич. Івано-Франківськ, 2024. 74 с.: рис.31, табл.4, дод. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота присвячена розробці агентно-орієнтованої системи для підвищення інтерактивності в комп’ютерних іграх шляхом використання моделей та засобів агентно-орієнтованого підходу, що дозволяє створювати продукти, які відзначаються високим ступенем інтелектуальної поведінки та динаміки, що забезпечує більш захоплюючий геймплей та задоволення для гравців. В першому розділі здійснено аналіз предметної області використання штучного інтелекту для розробки комп'ютерних ігор. Наведено основні визначення та класифікацію ігор, описано використання штучного інтелекту в іграх, описи ігрових двигунів. Наведені аспекти використання агентного підходу в розробці комп’ютерних ігор. В другому розділі описана агентно-орієнтована методологія побудови комп’ютерних ігор, здійснено огляд методологій розробки програмного забезпечення в ігрових додатках. Реалізована структура методології розробки ігор (GDMF), описано методику та оцінку тривалості розробки гри, наведено опис життєвого циклу методології створення комп’ютерної гри. В третьому розділі виконано вибір методів оцінки побудованої агентно-орієнтованої методології для підвищення інтерактивності в комп’ютерних іграх. Здійснено оцінку методики, проведено аналіз фаз розробки комп’ютерної гри та розробку діаграми розгортання та процесів компонування гри. The qualification work is devoted to the development of an agent-oriented system for increasing interactivity in computer games by using models and means of an agent-oriented approach, which allows creating products that are characterized by a high degree of intelligent behavior and dynamics, which provides more exciting gameplay and pleasure for players. In the first section, an analysis of the subject area of the use of artificial intelligence for the development of computer games is carried out. The main definitions and classification of games are given, the use of artificial intelligence in games, descriptions of game engines are described. Aspects of using the agent approach in the development of computer games are given. In the second chapter, the agent-oriented methodology of building computer games is described, and the methodologies of software development in game applications are reviewed. The framework of the game development methodology (GDMF) is implemented, the methodology and estimation of the game development duration are described, and the life cycle of the computer game creation methodology is described.
In the third section, the selection of evaluation methods of the constructed agent-oriented methodology for increasing interactivity in computer games is made.The evaluation of the methodology was carried out, the analysis of the development phases of the computer game and the development of the deployment diagram and the game layout processes were carried out. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних та прикладних наук, кафедра інформаційних технологій |
uk_UA |
dc.subject |
комп'ютерна гра |
uk_UA |
dc.subject |
штучний інтелект |
uk_UA |
dc.subject |
агент |
uk_UA |
dc.subject |
платформа |
uk_UA |
dc.subject |
програмне забезпечення |
uk_UA |
dc.subject |
життєвий цикл |
uk_UA |
dc.subject |
тестування |
uk_UA |
dc.subject |
діаграма розгортання |
uk_UA |
dc.subject |
агентно-орієнтований підхід |
uk_UA |
dc.subject |
computer game |
uk_UA |
dc.subject |
artificial intelligence |
uk_UA |
dc.subject |
agent |
uk_UA |
dc.subject |
platform |
uk_UA |
dc.subject |
software |
uk_UA |
dc.subject |
life cycle |
uk_UA |
dc.subject |
testing |
uk_UA |
dc.subject |
deployment diagram |
uk_UA |
dc.subject |
agent-oriented approach |
uk_UA |
dc.title |
Розробка агентно-орієнтованої системи для підвищення інтерактивності в комп’ютерних іграх |
uk_UA |
dc.title.alternative |
кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікації бакалавр |
uk_UA |
dc.type |
Technical Report |
uk_UA |