Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гуменюк, Наталія Ярославівна | |
dc.date.accessioned | 2024-11-07T08:22:41Z | |
dc.date.available | 2024-11-07T08:22:41Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Гуменюк Н. Я. Дослідження впливу дистанційної освіти на успішність навчання та психологічний стан студентів в умовах воєнного стану засобами інформаційних технологій // Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»), 2023. Випуск №10(28). С. 561-569: табл.2, рис.1. | uk_UA |
dc.identifier.issn | https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-10(28)-561-569 | |
dc.identifier.other | УКД: 364.628-057.87[37.018.43-042.3; 37.014.6:005.336.3]”36” | |
dc.identifier.uri | http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/947 | |
dc.description | Гуменюк Н. Я. Дослідження впливу дистанційної освіти на успішність навчання та психологічний стан студентів в умовах воєнного стану засобами інформаційних технологій // Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»), 2023. Випуск №10(28). С. 561-569: табл.2, рис.1. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті висвітлено результати дослідження впливу дистанційного навчання студентів на рівень розвитку їх знань та психологічних станів в умовах війни. У результаті теоретичного дослідження було встановлено, що дослідження впливу дистанційної освіти на успішність навчання в умовах військового стану перебуває на початковому етапі. Для з’ясування значення та впливу дистанційного навчання на рівень знань та емоційних станів було здійснено аналіз успішного навчання за результатами залікової сесії. Визначення емоційних станів було здійснено за модифікованою методикою Н. Гуменюк «Дослідження емоційно-почуттєвих станів студентів у процесі дистанційного навчання в умовах воєнного стану» (за варіантом методики Е.О.Помиткіна «Дослідження емоційно-почуттєвих станів особистості») та інтерв’ювання. До уваги брали показники позитивних і негативних станів та співвідношення між ними і типові емоційні реакції. У процесі дослідження встановлено значну кількість досліджуваних, які переживали позитивні емоційні стани. Частка досліджуваних, у яких було визначено негативні емоційні стани, пов’язували із невизначеними часовими межами військового стану в країні. Водночас результати дослідження дозволили зробити висновки, що дистанційне навчання в умовах військового стану дає змогу не тільки формувати і розвивати професійні компетентності, але й здійснювати психологічну корекцію емоційних станів, активізацію когнітивної сфери особистості студентів. Результати дослідження підтвердили доцільність психологічної просвіти викладачів. Окреслено подальші перспективи емпіричного дослідження, яке полягає в експериментальній перевірці нашого припущення про ефективність впровадження курсу підвищення кваліфікації «Психологічні технології педагогічної майстерності». The article highlights the results of the study of the influence of distance learning of students on the level of development of their knowledge and psychological states in the conditions of war. As a result of the theoretical study, it was established that the щ 8.2 of the influence of distance education on the success of studies in the conditions of martial law is at the initial stage. To find out the meaning and impact of distance learning on the level of knowledge and emotional states, an analysis of successful learning was carried out based on the results of the credit session. Determination of emotional states was carried out according to the modified method of N. Humenyuk "Investigation of emotional-sensual states of students in the process of distance learning in the conditions of martial law" (according to the variant of the method of E.O. Pomytkin "Investigation of emotional-sensual states of the personality") and interviewing.Indicators of positive and negative states and the relationship between them and typical emotional reactions were taken into account. In the process of research, a significant number of subjects who experienced positive emotional states were found. The proportion of subjects who were identified as having negative emotional states was associated with the indefinite time limits of martial law in the country.At the same time, the research results made it possible to draw conclusions that distance learning in the conditions of martial law allows not only to form and develop professional competences, but also to carry out psychological correction of emotional states, activation of the cognitive sphere of the students' personality. The results of the study confirmed the feasibility of psychological education of teachers. The further prospects of the empirical research are outlined, which consists in the experimental verification of our assumption about the effectiveness of the implementation of the advanced training course "Psychological technologies of pedagogical mastery". | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | К.: Видавнича група "Наукові перспективи" | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | воєнний стан | uk_UA |
dc.subject | дослідження емоційних станів | uk_UA |
dc.subject | психологічний стан | uk_UA |
dc.subject | засоби інформаційних технологій | uk_UA |
dc.subject | distance learning | uk_UA |
dc.subject | martial law | uk_UA |
dc.subject | study of emotional states | uk_UA |
dc.subject | psychological state | uk_UA |
dc.subject | means of information technologies | uk_UA |
dc.title | Дослідження впливу дистанційної освіти на успішність навчання та психологічний стан студентів в умовах воєнного стану засобами інформаційних технологій | uk_UA |
dc.title.alternative | [Текст] | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |