Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сахневич, Інна | |
dc.date.accessioned | 2024-11-08T12:21:52Z | |
dc.date.available | 2024-11-08T12:21:52Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Сахневич І.А. Використання графічних органайзерів як медіаінформаційних засобів на практичних заняттях з англійської мови в закладах вищої технічної освіти // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету ім. І.Франка / [ред.-упоряд.: М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2020. Випуск 27, Том 4. С. 205-211: табл.1, рис.6. | uk_UA |
dc.identifier.issn | DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863.4/27.204006 | |
dc.identifier.other | УДК 378.147.88 +371.214.43 | |
dc.identifier.uri | http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/956 | |
dc.description | Сахневич І. А. Використання графічних органайзерів як медіаінформаційних засобів на практичних заняттях з англійської мови в закладах вищої технічної освіти // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету ім. І.Франка / [ред.-упоряд.: М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2020. Випуск 27, Том 4. С. 205-211: табл.1, рис.6. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті охарактеризовано поняття «органайзер», подано короткий виклад історії появи та розвитку цього терміна та його трансформування у сферу освіти. Аналіз сприйняття людиною інформації дає змогу стверджувати важливість використання графічних органайзерів як ефективних візуальних інформаційних засобів у навчально-виховному процесі вищої школи. У статті також класифіковано графічні органайзери як інноваційні медіазасоби інформаційно-комунікаційних технологій, тобто такі медіаосвітні технології, котрі сприятимуть формуванню медіаграмотності студентів закладів вищої технічної освіти, а отже, й медіакомпетентності як складника медіакультури – однієї з важливих професійних навичок майбутніх фахівців технічного напряму. Доведено, що графічні органайзери як певні медіаосвітні елементи, залежно від навчальної мети і поставлених завдань, доцільно інтегрувати у навчальні програми професійно спрямованих дисциплін, наприклад, у процес вивчення англійської мови у закладах вищої технічної освіти. Також розроблено оптимальний алгоритм створення та впровадження графічних органайзерів на практичних заняттях з англійської мови професійного спрямування, у тому числі й на платформі Canva, яка містить колекцію шаблонів та інструментів, за допомогою яких можна зобразити зв’язки між загальними, абстрактними та конкретними темами. У статті наведено приклади практичних завдань з англійської мови з використанням ефективних графічних органайзерів у процесі підготовки студентів – майбутніх екологів. Також виокремлено основні переваги застосування графічних органайзерів на практичних заняттях з англійської мови, серед яких – розвиток критичного мислення: осмислення поданої інформації, висування певних гіпотез, оцінка альтернатив і причин, свідомий й обґрунтований вибір аргументів і фактів, зважене вирішення поставлених проблем з метою професійного самовдосконалення. Зазначено, що графічні органайзери як інноваційні засоби навчання сприяють опануванню саме таких необхідних знань, умінь і навичок володіння англійською мовою, котрі спонукають до академічної мобільності студентів. The article defines the term “organizer”, gives a brief account of the history and the appearance of the term and its transformation into the educational sphere. The analysis of human perception of information allows us to confirm the importance of graphic organizers’ appliances as efiective visual information means in the educational process of high school. The work also classifies graphic organizers as innovative media means of information and communication technologies, that is, those media educational technologies that will contribute to the formation of media literacy of high technical school students, and therefore media competence as a component of media culture – one of the most important professional skills of would-be specialists in technical field. It is proved that graphic organizers as certain media educational elements, depending on the educational goal and the tasks set, are worth integrating into the curricula of professionally-oriented disciplines, for example, English, at institutions of higher technical education. An optimal algorithm for creating and implementing graphic organizers in teaching professionally-oriented English, including the Canva platform, has also been developed. The Canva platform was chosen as a collection of templates and tools that allows drawing links between general, abstract and specific topics. The article provides examples of practical tasks in English applying the most appropriate graphic organizers in the process of training students – would-be ecologists. The article also highlights the main advantages of the use of graphic organizers at practical English classes, including the promotion and development of critical thinking: comprehension of the information provided, making certain hypotheses, evaluation of alternatives and reasons, conscious and well-founded choice of arguments and facts, balanced solution of the problems with the aim of professional self-improvement. It is noted that graphic organizers as innovative means of teaching contribute to mastering the necessary knowledge and skills in English, which, in their turn, promote students’ academic mobility. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Херсон: Видавничий дім "Гельветика" | uk_UA |
dc.subject | графічний органайзер | uk_UA |
dc.subject | медіаосвітні засоби | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.subject | професійно спрямована англійська мова | uk_UA |
dc.subject | платформа "Canva" | uk_UA |
dc.subject | заклади вищої технічної освіти | uk_UA |
dc.subject | підготовка майбутніх екологів | uk_UA |
dc.subject | graphic organizer | uk_UA |
dc.subject | media education means | uk_UA |
dc.subject | critical thinking | uk_UA |
dc.subject | professionally-oriented English | uk_UA |
dc.subject | Canva platform | uk_UA |
dc.subject | institutions of higher technical education | uk_UA |
dc.subject | training of would-be ecologists | uk_UA |
dc.title | Використання графічних органайзерів як медіаінформаційних засобів на практичних заняттях з англійської мови в закладах вищої технічної освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | [Текст] | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |