Університет Короля Данила

Шляхи підвищення ефективності взаємодії учасників електронного навчання у вищій школі в умовах пандемії Covid-19

Show simple item record

dc.contributor.author Сахневич, Інна
dc.contributor.author Янишин, Ольга
dc.date.accessioned 2024-11-08T13:39:40Z
dc.date.available 2024-11-08T13:39:40Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Сахневич І., Янишин О. Шляхи підвищення ефективності взаємодії учасників електронного навчання у вищій школі в умовах пандемії Covid-19 // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету ім. І.Франка / [ред.-упоряд.: М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2021. Випуск 35, Том 5. С. 268-273. uk_UA
dc.identifier.issn DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/35-5-40
dc.identifier.other УДК 378.147.88+371.214.43
dc.identifier.uri http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/957
dc.description Сахневич І., Янишин О. Шляхи підвищення ефективності взаємодії учасників електронного навчання у вищій школі в умовах пандемії Covid-19 // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету ім. І.Франка / [ред.-упоряд.: М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2021. Випуск 35, Том 5. С. 268-273. uk_UA
dc.description.abstract У статті охарактеризовано особливості вищої освіти в умовах пандемії Covid-19 та описані способи забезпечення ефективної взаємодії викладачів та студентів в умовах електронного навчання. Прискорена інтеграція новітніх медіаосвітніх технологій та форм навчання виявила недостатню готовність учасників освітнього процесу до їх використання. Автори констатують, що спричинені пандемією зміни в освіті є незворотними, мають позитивні та негативні сторони. Мета дослідження – виявити основні проблеми електронного навчання у вищій школі та ознайомити зі способами забезпечення ефективної взаємодії та зворотного зв’язку між викладачем і студентом під час дистанційного навчання. Перелічені основні переваги та недоліки електронного навчання. Найімовірніше, що після пандемії освіта перейде до змішаного навчання, що допоможе заповнити прогалини методичного й інформаційного забезпечення та допоможе студентові сформувати звичку вчитися самостійно впродовж життя за будь-яких непередбачуваних умов. Чітке планування та організація електронного навчання сприяє адаптації його учасників в умовах пандемії. Наголошено, що комплексний підхід запобігає виникненню та полегшує розв’язання психолого-педагогічних і етичних проблем на різних рівнях і напрямах комунікації у навчально-виховному процесі. На основі аналізу досвіду забезпечення ефективної взаємодії та зворотного зв’язку між викладачем і студентом під час дистанційного навчання в Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу запропоновано вдосконалити чинний Етичний кодекс викладача і студента, врахувавши реалії та потреби учасників вищої освіти під час електронного навчання в умовах пандемії Covid-19.Інші способи забезпечення ефективної організації електронного навчання: завчасне оприлюднення методично обґрунтованих електронних силабусів навчальних дисциплін та обрання вибіркових дисциплін через особистий електронний кабінет студента. The article describes higher education features under the Covid-19 pandemic and outlines some ways to ensure effective interaction between teachers and students within e-learning. Accelerated integration of the latest media education technologies and techniques revealed that the educational process participants are not well enough prepared to use them. The authors state that the changes in education caused by the pandemic being irreversible, have both positive and negative sides. The research aims to identify the main difficulties of e-learning in higher education and to enlighten some ways to ensure efficient interaction and feedback between a teacher and The main advantages and disadvantages of e-learning are listed. It is most likely that after the pandemic, education will move to blended learning, which will help fill the gaps in methodological and informational support and help the student form the habit of life-long independent learning under any unpredictable conditions. Careful planning and organization of e-learning should contribute to the adaptation of participants during the pandemic. The authors emphasize that an integrated approach could prevent psychological, pedagogical or ethical conflicts or, at least, help to easier cope with them. The experience of ensuring efficient interaction and feedback between the teacher and student at remote training, gained at the Ivano-Frankivsk National Technical University of Oil and Gas, is generalized. In the context of the Covid-19 pandemic, it is suggested to improve the university’s Code of Ethics for teachers and students, taking into consideration the reality and needs of the higher education participants with peculiarities of e-learning in view. Other suggested ways to efficiently organize e-learning are early publishing of methodically sound electronic syllabi and having students choose elective courses via the student’s e-office. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Одеса: Видавничий дім "Гельветика" uk_UA
dc.subject пандемія Covid-19 uk_UA
dc.subject електронне навчання uk_UA
dc.subject медіаосвітні технології uk_UA
dc.subject Етичний кодекс викладача і студента ІФНТУНГ uk_UA
dc.subject силабус uk_UA
dc.subject Covid-19 pandemic uk_UA
dc.subject e-learning uk_UA
dc.subject media education technologies uk_UA
dc.subject Code of Ethics for teachers and students uk_UA
dc.subject syllabus uk_UA
dc.title Шляхи підвищення ефективності взаємодії учасників електронного навчання у вищій школі в умовах пандемії Covid-19 uk_UA
dc.title.alternative [Текст] uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account