Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сахневич, Інна | |
dc.contributor.author | Янишин, Ольга | |
dc.date.accessioned | 2024-11-08T13:39:40Z | |
dc.date.available | 2024-11-08T13:39:40Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Сахневич І., Янишин О. Шляхи підвищення ефективності взаємодії учасників електронного навчання у вищій школі в умовах пандемії Covid-19 // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету ім. І.Франка / [ред.-упоряд.: М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2021. Випуск 35, Том 5. С. 268-273. | uk_UA |
dc.identifier.issn | DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/35-5-40 | |
dc.identifier.other | УДК 378.147.88+371.214.43 | |
dc.identifier.uri | http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/957 | |
dc.description | Сахневич І., Янишин О. Шляхи підвищення ефективності взаємодії учасників електронного навчання у вищій школі в умовах пандемії Covid-19 // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету ім. І.Франка / [ред.-упоряд.: М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2021. Випуск 35, Том 5. С. 268-273. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті охарактеризовано особливості вищої освіти в умовах пандемії Covid-19 та описані способи забезпечення ефективної взаємодії викладачів та студентів в умовах електронного навчання. Прискорена інтеграція новітніх медіаосвітніх технологій та форм навчання виявила недостатню готовність учасників освітнього процесу до їх використання. Автори констатують, що спричинені пандемією зміни в освіті є незворотними, мають позитивні та негативні сторони. Мета дослідження – виявити основні проблеми електронного навчання у вищій школі та ознайомити зі способами забезпечення ефективної взаємодії та зворотного зв’язку між викладачем і студентом під час дистанційного навчання. Перелічені основні переваги та недоліки електронного навчання. Найімовірніше, що після пандемії освіта перейде до змішаного навчання, що допоможе заповнити прогалини методичного й інформаційного забезпечення та допоможе студентові сформувати звичку вчитися самостійно впродовж життя за будь-яких непередбачуваних умов. Чітке планування та організація електронного навчання сприяє адаптації його учасників в умовах пандемії. Наголошено, що комплексний підхід запобігає виникненню та полегшує розв’язання психолого-педагогічних і етичних проблем на різних рівнях і напрямах комунікації у навчально-виховному процесі. На основі аналізу досвіду забезпечення ефективної взаємодії та зворотного зв’язку між викладачем і студентом під час дистанційного навчання в Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу запропоновано вдосконалити чинний Етичний кодекс викладача і студента, врахувавши реалії та потреби учасників вищої освіти під час електронного навчання в умовах пандемії Covid-19.Інші способи забезпечення ефективної організації електронного навчання: завчасне оприлюднення методично обґрунтованих електронних силабусів навчальних дисциплін та обрання вибіркових дисциплін через особистий електронний кабінет студента. The article describes higher education features under the Covid-19 pandemic and outlines some ways to ensure effective interaction between teachers and students within e-learning. Accelerated integration of the latest media education technologies and techniques revealed that the educational process participants are not well enough prepared to use them. The authors state that the changes in education caused by the pandemic being irreversible, have both positive and negative sides. The research aims to identify the main difficulties of e-learning in higher education and to enlighten some ways to ensure efficient interaction and feedback between a teacher and The main advantages and disadvantages of e-learning are listed. It is most likely that after the pandemic, education will move to blended learning, which will help fill the gaps in methodological and informational support and help the student form the habit of life-long independent learning under any unpredictable conditions. Careful planning and organization of e-learning should contribute to the adaptation of participants during the pandemic. The authors emphasize that an integrated approach could prevent psychological, pedagogical or ethical conflicts or, at least, help to easier cope with them. The experience of ensuring efficient interaction and feedback between the teacher and student at remote training, gained at the Ivano-Frankivsk National Technical University of Oil and Gas, is generalized. In the context of the Covid-19 pandemic, it is suggested to improve the university’s Code of Ethics for teachers and students, taking into consideration the reality and needs of the higher education participants with peculiarities of e-learning in view. Other suggested ways to efficiently organize e-learning are early publishing of methodically sound electronic syllabi and having students choose elective courses via the student’s e-office. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Одеса: Видавничий дім "Гельветика" | uk_UA |
dc.subject | пандемія Covid-19 | uk_UA |
dc.subject | електронне навчання | uk_UA |
dc.subject | медіаосвітні технології | uk_UA |
dc.subject | Етичний кодекс викладача і студента ІФНТУНГ | uk_UA |
dc.subject | силабус | uk_UA |
dc.subject | Covid-19 pandemic | uk_UA |
dc.subject | e-learning | uk_UA |
dc.subject | media education technologies | uk_UA |
dc.subject | Code of Ethics for teachers and students | uk_UA |
dc.subject | syllabus | uk_UA |
dc.title | Шляхи підвищення ефективності взаємодії учасників електронного навчання у вищій школі в умовах пандемії Covid-19 | uk_UA |
dc.title.alternative | [Текст] | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |