dc.contributor.author |
Жирак, Людмила Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-31T09:06:18Z |
|
dc.date.available |
2023-01-31T09:06:18Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.other |
УДК 379.851 |
|
dc.identifier.uri |
http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/281 |
|
dc.description |
Жирак Л. М. Івано-Франківськ - туристичний бренд Прикарпаття // Причорноморські економічні студії. - 2020. - Вип. 51. - С. 144-149. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто передумови, можливості та потенціал для формування образу Івано-Франківська як туристичного бренду Прикарпаття. Визначено фактори та проблеми, які перешкоджають цьому процесу, а також окреслено пріоритетні завдання, вирішення яких сприятиме покращенню туристичного іміджу міста. Про-
ведений аналіз туристичного потенціалу вказує на можливість Івано-Франківська
стати самодостатнім туристично-екскурсійним центром Прикарпаття. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеса: Причорноморський НДІ економіки та інновацій. - С. 144-149. |
uk_UA |
dc.subject |
туризм |
uk_UA |
dc.subject |
туристичний бренд |
uk_UA |
dc.subject |
імідж |
uk_UA |
dc.subject |
туристичний потенціал |
uk_UA |
dc.subject |
Івано-Франківськ |
uk_UA |
dc.subject |
екскурсії |
uk_UA |
dc.title |
Івано-Франківськ - туристичний бренд Прикарпаття |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Ivano-Frankivsk - tourist brand of Prekarpathia |
uk_UA |