Університет Короля Данила

Івано-Франківськ - туристичний бренд Прикарпаття

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жирак, Людмила Михайлівна
dc.date.accessioned 2023-01-31T09:06:18Z
dc.date.available 2023-01-31T09:06:18Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.other УДК 379.851
dc.identifier.uri http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/281
dc.description Жирак Л. М. Івано-Франківськ - туристичний бренд Прикарпаття // Причорноморські економічні студії. - 2020. - Вип. 51. - С. 144-149. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто передумови, можливості та потенціал для формування образу Івано-Франківська як туристичного бренду Прикарпаття. Визначено фактори та проблеми, які перешкоджають цьому процесу, а також окреслено пріоритетні завдання, вирішення яких сприятиме покращенню туристичного іміджу міста. Про- ведений аналіз туристичного потенціалу вказує на можливість Івано-Франківська стати самодостатнім туристично-екскурсійним центром Прикарпаття. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Одеса: Причорноморський НДІ економіки та інновацій. - С. 144-149. uk_UA
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject туристичний бренд uk_UA
dc.subject імідж uk_UA
dc.subject туристичний потенціал uk_UA
dc.subject Івано-Франківськ uk_UA
dc.subject екскурсії uk_UA
dc.title Івано-Франківськ - туристичний бренд Прикарпаття uk_UA
dc.title.alternative Ivano-Frankivsk - tourist brand of Prekarpathia uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу