Університет Короля Данила

Перегляд 2022-2023 по темі "ресторанний бізнес"

Перегляд 2022-2023 по темі "ресторанний бізнес"

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Костюк, Назар Русланович (Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи, 2023)
    Метою дослідження є визначення місця і ролі кав’ярень в загальній структурі ресторанного господарства. В першому розділі розглянуто теоретичні аспекти розвитку кав’ярень у світі та Україні. В другому розділі ...
  • Строїч, Ірина Миколаївна (Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи, 2023)
    Метою дослідження є виявлення тенденцій розвитку крафтового виробництва в ресторанній галузі на Прикарпатті. В першому розділі розглянуто теоретичні основи дослідження крафтового виробництва. В другому розділі проведено ...
  • Джус, Каріна Василівна (Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи, 2023)
    Метою дослідження є визначення та аналіз можливостей використання крафтових продуктів у ресторанному бізнесі Карпатського регіону України для досягнення конкурентних переваг та задоволення потреб клієнтів. В першому ...
  • Мельничук, Василь Іванович (Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи, 2023)
    Метою дослідження є аналіз ефективних методів управління брендом, які можуть бути застосовані для підвищення прибутковості та конкурентоспроможності ресторану. В першому розділі розглянуто теоретичні засади ...
  • Горбак, Роман Михайлович (Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи, 2023)
    Мета дослідження полягає у виявленні основних джерел конфліктів та стресу, аналіз їх впливу на робочу атмосферу, продуктивність та якість обслуговування, а також розробка ефективних стратегій управління ...