Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мантуляк, Дмитро Володимирович | |
dc.date.accessioned | 2023-07-27T08:57:27Z | |
dc.date.available | 2023-07-27T08:57:27Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Мантуляк Д. В. Розробка 2D аркадної гри з імплементацією рекламних вставок засобами Java та LibGDX : кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікації бакалавра | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 004.378 | |
dc.identifier.uri | http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/390 | |
dc.description | Мантуляк Д. В. Розробка 2D аркадної гри з імплементацією рекламних вставок засобами Java та LibGDX: кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікації бакалавра, спеціальність 121 "Інженерія програмного забезпечення" / ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних та прикладних наук, кафедра інформаційних технологій; наук. кер.: А. М. Бойчук. - Івано-Франківськ, 2023. - 58 с.: рис. | uk_UA |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота присвячена розробці гри "Astrostrike" з використанням фреймворка LibGDX та мови програмування Java. Гра є 2D космічним шутером, де гравець контролює космічний корабель і бореться зі своїми ворогами, уникаючи їхні атаки та знищуючи їх. У роботі детально досліджуються основні аспекти розробки гри, включаючи створення графічного інтерфейсу користувача, обробку вводу, логіку гри, управління рухом об'єктів, розміщення елементів на екрані, реалізацію ворожих сил, анімацію, звуковий супровід та систему очків. У процесі розробки використовувалися відомі підходи та методики програмування графічних додатків, такі як використання спрайтів, атласів текстур, обробки колізій, асинхронного завантаження ресурсів та міжнародна локалізація. Також використовувались додаткові інструменти та бібліотеки, зокрема SpriteBatch для відображення графіки, Camera та Viewport для керування відображенням, а також Android-фреймворк для розгортання гри і відображення на мобільних пристроях. У результаті була створена повноцінна гра "Astrostrike", яка демонструє навички розробки графічних додатків з використанням фреймворка LibGDX. Робота може бути використана як основа для подальшого розширення та вдосконалення гри, а також як приклад розробки ігрового додатку з використанням сучасних технологій та практик програмування. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних та прикладних наук, кафедра інформаційних технологій | uk_UA |
dc.subject | мобільна гра | uk_UA |
dc.subject | графічний додаток | uk_UA |
dc.subject | LibGDX | uk_UA |
dc.subject | Java | uk_UA |
dc.subject | графічні ефекти | uk_UA |
dc.subject | геймдизайн | uk_UA |
dc.title | Розробка 2D аркадної гри з імплементацією рекламних вставок засобами Java та LibGDX | uk_UA |
dc.title.alternative | кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікації бакалавра | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |