dc.contributor.author |
Заборник, Анастасія Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-09T08:54:06Z |
|
dc.date.available |
2024-01-09T08:54:06Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Заборник А. О. Основи менеджменту як спосіб комунікації та реклами естрадного співака: курсова робота з методики викладання естрадного співу студентки 4 курсу ММс-20 групи напряму підготовки - 025 Музичне мистецтво / ЗВО "Університет Короля Данила", кафедра естрадно-вокального мистецтва; науковий керівник: І. С. Сахарієва. Івано-Франківськ, 2023. 28 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/459 |
|
dc.description |
Заборник А. О. Основи менеджменту як спосіб комунікації та реклами естрадного співака: курсова робота з методики викладання естрадного співу студентки 4 курсу ММс-20 групи напряму підготовки - 025 Музичне мистецтво / ЗВО "Університет Короля Данила", кафедра естрадно-вокального мистецтва; науковий керівник: І. С. Сахарієва. Івано-Франківськ, 2023. 28 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У роботі розглянуто особливості музичного менеджменту та PR та були описані кроки молодого артиста для свого просування музики. На цей момент тема музичного менеджменту та PR в Україні є дуже свіжою та на часі. У різкий бум попиту на українську музику багато артистів хочуть спробувати свої сили зайняти почесне місце в шоу-бізнесі та отримати популярність. Об’єкт дослідження. Основи менеджменту як спосіб комунікації та реклами естрадного співака. Мета і завдання дослідження. Означити артисту-початківцю вектор для власного дослідження темою музичного менеджменту та PR. Описати кроки для просування себе як артиста.
Під час дослідження були застосовані методи аналізу та абстрагування, а також біографічний, історичний, термінологічний методи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", кафедра естрадно-вокального мистецтва |
uk_UA |
dc.subject |
менеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
PR |
uk_UA |
dc.subject |
артист |
uk_UA |
dc.subject |
музика |
uk_UA |
dc.title |
Основи менеджменту як спосіб комунікації та реклами естрадного співака |
uk_UA |
dc.title.alternative |
курсова робота |
uk_UA |
dc.type |
Technical Report |
uk_UA |