Abstract:
У роботі розглянуто особливості музичного менеджменту та PR та були описані кроки молодого артиста для свого просування музики. На цей момент тема музичного менеджменту та PR в Україні є дуже свіжою та на часі. У різкий бум попиту на українську музику багато артистів хочуть спробувати свої сили зайняти почесне місце в шоу-бізнесі та отримати популярність. Об’єкт дослідження. Основи менеджменту як спосіб комунікації та реклами естрадного співака. Мета і завдання дослідження. Означити артисту-початківцю вектор для власного дослідження темою музичного менеджменту та PR. Описати кроки для просування себе як артиста.
Під час дослідження були застосовані методи аналізу та абстрагування, а також біографічний, історичний, термінологічний методи.
Description:
Заборник А. О. Основи менеджменту як спосіб комунікації та реклами естрадного співака: курсова робота з методики викладання естрадного співу студентки 4 курсу ММс-20 групи напряму підготовки - 025 Музичне мистецтво / ЗВО "Університет Короля Данила", кафедра естрадно-вокального мистецтва; науковий керівник: І. С. Сахарієва. Івано-Франківськ, 2023. 28 с.