Abstract:
Сценічний імідж вокального колективу є складовою частиною всієї естетики виступу, він допомагає створити сприйняття та емоційний зв’язок із глядачами. Імідж включає в себе не лише вигляд виконавців, а й їхні жести, міміку, позу на сцені, одяг, грим та взуття, а також сценічну постановку та декорації. Він відображає суть виступу, стиль виконання та повідомлення, яке колектив намагається передати своїй аудиторії. Актуальність теми полягає в тому, що мистецтво естради завжди привертало увагу глядачів своєю незабутньою енергією, гармонією виконання та яскравістю виступів вокальних колективів. Однак, за всією музичною витонченістю і вокальною майстерністю стоїть ще один важливий аспект, який робить виступи неповторними і запам’ятовуючими – це сценічний імідж вокального колективу.
Сценічний імідж є ключовим елементом у світі мистецтва естради, і він завжди привертає увагу як професіоналів, так і шанувальників цієї форми мистецтва. Навіть найпотужніша музика несе в собі ще більший потенціал, коли її виконує артист, який вміє вільно грати роль і підкреслити її сценічним іміджем. Об’єкт дослідження – вокальні колективи в мистецтві естради (7TEEN’S, DSIDE BAND, HUDAKI VILLAGE BAND). Предметом дослідження є сценічний імідж вокального колективу в мистецтві естради.
Description:
Гілярків І.-О. О. Сценічний імідж вокального колективу в мистецтві естради: курсова робота з методики виконання естрадного співу студента 4 курсу групи ММс-2020 напряму підготовки - [025 Музичне мистецтво] / ЗВО "Університет Короля Данила", кафедра естрадно-вокального мистецтва; керівник: О. В. Борин. Івано-Франківськ, 2023. 38 с.