dc.contributor.author |
Гілярків, Ілля-Олег Олегович |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-06T08:03:12Z |
|
dc.date.available |
2024-02-06T08:03:12Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Гілярків І.-О. О. Сценічний імідж вокального колективу в мистецтві естради: курсова робота з методики виконання естрадного співу студента 4 курсу групи ММс-2020 напряму підготовки - [025 Музичне мистецтво] / ЗВО "Університет Короля Данила", кафедра естрадно-вокального мистецтва; керівник: О. В. Борин. Івано-Франківськ, 2023. 38 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/467 |
|
dc.description |
Гілярків І.-О. О. Сценічний імідж вокального колективу в мистецтві естради: курсова робота з методики виконання естрадного співу студента 4 курсу групи ММс-2020 напряму підготовки - [025 Музичне мистецтво] / ЗВО "Університет Короля Данила", кафедра естрадно-вокального мистецтва; керівник: О. В. Борин. Івано-Франківськ, 2023. 38 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Сценічний імідж вокального колективу є складовою частиною всієї естетики виступу, він допомагає створити сприйняття та емоційний зв’язок із глядачами. Імідж включає в себе не лише вигляд виконавців, а й їхні жести, міміку, позу на сцені, одяг, грим та взуття, а також сценічну постановку та декорації. Він відображає суть виступу, стиль виконання та повідомлення, яке колектив намагається передати своїй аудиторії. Актуальність теми полягає в тому, що мистецтво естради завжди привертало увагу глядачів своєю незабутньою енергією, гармонією виконання та яскравістю виступів вокальних колективів. Однак, за всією музичною витонченістю і вокальною майстерністю стоїть ще один важливий аспект, який робить виступи неповторними і запам’ятовуючими – це сценічний імідж вокального колективу.
Сценічний імідж є ключовим елементом у світі мистецтва естради, і він завжди привертає увагу як професіоналів, так і шанувальників цієї форми мистецтва. Навіть найпотужніша музика несе в собі ще більший потенціал, коли її виконує артист, який вміє вільно грати роль і підкреслити її сценічним іміджем. Об’єкт дослідження – вокальні колективи в мистецтві естради (7TEEN’S, DSIDE BAND, HUDAKI VILLAGE BAND). Предметом дослідження є сценічний імідж вокального колективу в мистецтві естради. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", кафедра естрадно-вокального мистецтва |
uk_UA |
dc.subject |
естрада |
uk_UA |
dc.subject |
ансамбль |
uk_UA |
dc.subject |
вокальний колектив |
uk_UA |
dc.subject |
сценічний імідж |
uk_UA |
dc.subject |
розвиток ансамблів |
uk_UA |
dc.subject |
вплив ансамблів |
uk_UA |
dc.title |
Сценічний імідж вокального колективу в мистецтві естради |
uk_UA |
dc.title.alternative |
курсова робота |
uk_UA |
dc.type |
Technical Report |
uk_UA |