Університет Короля Данила

Управління брендом готельного господарства на прикладі Карпатського туристичного регіону України

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гринда, Ірина Олегівна
dc.date.accessioned 2024-02-14T12:33:51Z
dc.date.available 2024-02-14T12:33:51Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Гринда І. О. Управління брендом готельного господарства на прикладі Карпатського туристичного регіону України:кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти / ЗВО "Університет Короля Данила", кафедра туризму та готельно-ресторанної справи. Івано-Франківськ, 2023. 66 с.: рис.9, табл.3; дод. uk_UA
dc.identifier.uri http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/492
dc.description Гринда І. О. Управління брендом готельного господарства на прикладі Карпатського туристичного регіону України: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти студентки 4 курсу, групи ГРСз-19 за освітньо-професійною програмою "Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу" спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа / ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедри туризму та готельно-ресторанної справи; керівник: І. М. Шенішевська. Івано-Франківськ, 2023. 66 с.: рис.9, табл.3, дод. uk_UA
dc.description.abstract Метою дослідження є вивчення управління бренду підприємств готельної сфери Карпатського туристичного регіону України. В першому розділі розглянуто теоретичні аспекти дослідження понять бренду та брендингу. В другому розділі проведено аналіз стану, розвитку та ефективності управління брендом готельного підприємства. В третьому розділі представлено процес виявлення проблем, перспективи та способи покращення брендингу готелів у Карпатському регіоні на прикладі готелю «Vilson». uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи uk_UA
dc.subject бренд uk_UA
dc.subject брендинг uk_UA
dc.subject управління брендом uk_UA
dc.subject готельне підприємство uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність готелів uk_UA
dc.subject Карпатський туристичний регіон України uk_UA
dc.subject готельний комплекс "VILSON" uk_UA
dc.subject глемпінг uk_UA
dc.title Управління брендом готельного господарства на прикладі Карпатського туристичного регіону України uk_UA
dc.title.alternative кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти uk_UA
dc.type Technical Report uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу