Короткий опис(реферат):
Метою дослідження є процес здійснення анімаційних послуг в готельно-
ресторанних комплексах та розробка рекомендації щодо їх ефективного
впровадження (на прикладі готельно-ресторанного комплексу «Radisson Blu
Resort - Буковель»).
В першому розділі розглянуто теоретичні основи анімаційного обслуговування в готельно-ресторанних комплексах. В другому розділі проведено аналіз надання анімаційних послуг в готельно-ресторанних комплексах. В третьому розділі представлено процес розробки рекомендацій з вдосконалення анімаційної діяльності в готельно-ресторанному комплексі «Radisson Blu Resort - Буковель».
Суть розробки, основні результати:
Курлянова А. В. Організація анімаційних послуг в готельно-ресторанних комплексах: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти студентки 4 курсу, групи ГРСз-19 за освітньо-професійною програмою "Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу" спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа / ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник: Х. М. Терлецька. Івано-Франківськ, 2023. 70 с.: табл.3, рис.2, дод.