Abstract:
В епоху глобалізації та стрімкого розвитку технологій, поява «штучного інтелекту» була більше ніж очікуваною. Але його стрімке поширення і популярність призвели швидше до «страху», як до приємних очікувань. Особливо цей страх прослідковується в академічному середовищі, де закономірно виникли питання – «Чи не спростить ШІ навчання?»; «Чи не допоможе він студентам давати відповідь на питання?»; «Чи не знівелює ШІ творчі навички і креативність?» ну і зрештою «Чи не зашкодить це культурі академічної доброчесності?». Стаття дає відповіді на ці та інші запитання з приводу застосування ШІ. Таким чином, будучи свідомими того, що здобувачі освіти в будь-якому випадку будуть користуватись технічними засобами на основі штучного інтелекту для генерування текстів, графічних зображень, аудіо чи відео творів. Більше того, ці інструменти вони будуть застосовувати під час професійної діяльності. Тому роль університету, як місця отримання знань, умінь і навичок – є навчити здобувачів фахово користуватися застосунками на основі ШІ.
Description:
Ілин Л. М. Вища освіта та технічні засоби на основі штучного інтелекту // Концептуальні проблеми розвитку сучасної гуманітарної та прикладної науки: матеріали VІІІ Міжнародного науково-практичного симпозіуму (м. Івано-Франківськ, 9 травня 2024 року). Івано-Франківськ. Редакційно-видавничий відділ ЗВО «Університет Короля Данила». 2024. С. 81-84.