dc.contributor.author |
Гавадзин, Назар Васильович |
|
dc.date.accessioned |
2024-08-15T06:39:31Z |
|
dc.date.available |
2024-08-15T06:39:31Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Гавадзин Н. В. Організація процесу обслуговування туристів на прикладі готелю «Nadiya Palace»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Економіка та організація туристичної діяльності» спеціальності 242 Туризм і рекреація / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи. Івано-Франківськ, 2024. 62 с.: табл. 6, рис. 2, іл., дод. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/739 |
|
dc.description |
Гавадзин Н. В. Організація процесу обслуговування туристів на прикладі готелю «Nadiya Palace»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Економіка та організація туристичної діяльності» спеціальності 242 Туризм і рекреація студента 4 курсу, групи Тз-20 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: М. М. Депутат. Івано-Франківськ, 2024. 62 с.: табл. 6, рис. 2, іл., дод. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Метою дослідження є організація процесу обслуговування туристів в готельно-ресторанному комплексі «Nadiya Palace». В першому розділі розглянуто теоретичні основи організації процесу обслуговування гостей. В другому розділі проведено дослідження організації обслуговування туристів готельно-ресторанного комплексу «Nadiya Palace». В третьому розділі представлено рекомендації щодо шляхів удосконалення організації обслуговування туристів в готельно-ресторанному комплексі «Nadiya Palace». |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних та прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи |
uk_UA |
dc.subject |
готель |
uk_UA |
dc.subject |
ресторан |
uk_UA |
dc.subject |
готельно-ресторанний комплекс |
uk_UA |
dc.subject |
обслуговування туристів |
uk_UA |
dc.title |
Організація процесу обслуговування туристів на прикладі готелю «Nadiya Palace» |
uk_UA |
dc.title.alternative |
кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Technical Report |
uk_UA |