Abstract:
Метою дослідження є організація процесу обслуговування туристів в готельно-ресторанному комплексі «Nadiya Palace». В першому розділі розглянуто теоретичні основи організації процесу обслуговування гостей. В другому розділі проведено дослідження організації обслуговування туристів готельно-ресторанного комплексу «Nadiya Palace». В третьому розділі представлено рекомендації щодо шляхів удосконалення організації обслуговування туристів в готельно-ресторанному комплексі «Nadiya Palace».
Description:
Гавадзин Н. В. Організація процесу обслуговування туристів на прикладі готелю «Nadiya Palace»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Економіка та організація туристичної діяльності» спеціальності 242 Туризм і рекреація студента 4 курсу, групи Тз-20 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: М. М. Депутат. Івано-Франківськ, 2024. 62 с.: табл. 6, рис. 2, іл., дод.