Abstract:
Метою дослідження є покращення рекламно-інформаційної діяльності
туристичного підприємства, а також у виявленні проблем та розробці заходів
задля удосконалення ефективності реклами в туристичному підприємстві. В першому розділі розглянуто теоретичні засади рекламно-інформаційної діяльності туристичних підприємств. В другому розділі проведено дослідження рекламно-інформаційної діяльності в туристичній агенції «Стайліш Тур». В третьому розділі представлено рекомендації щодо удосконалення рекламно-інформаційної діяльності туристичної агенції «Стайліш Тур».
Description:
Гедулян Т. М. Рекламно-інформаційна діяльність туристичного підприємства на прикладі «Стайліш Тур»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Економіка та організація туристичної діяльності» спеціальності 242 Туризм і рекреація студентки 4 курсу, групи Тз-20 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: М. М. Депутат. Івано-Франківськ, 2024. 56 с.: табл.. 5, дод.